Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący w różnych sprawach zakładają dyskusję, a potem mimo ich rozwiązania, nie odpowiadają, nie zamykają dyskusji. Począwszy od braku FV, lub zwrot (zwrot dokonany, a dyskusja otwarta). Nie chcę pochopnie kierować do zamknięcia tylko proszę aby sami to zrobili w dyskusji, bo jest zapisane przy prośbie o zakończenie:
"Poproś kupującego o zakończenie Dyskusji. Uwaga: o zakończenie Dyskusji możesz poprosić tylko raz."
W takim razie co będzie jak odrzuci, bo np. ja myślę, że już wszystko ma od pewnego czasu, a on jeszcze coś dopisze po kilku dniach mimo wcześniejszego braku kontaktu? Dyskusja będzie tak wisiała otwarta bez możliwości zamknięcia?
Czy jak nie odpowie przez długi czas w dyskusji, bądź nie zaakceptuje jej zamknięcia, wtedy to się jakoś automatycznie dzieje?
Tak wg regulaminu zamyka się po 30dniach, oczywiście jak kupujący wcześniej nie odznaczy jej np: jako nierozwiązana.
Dzięki. Pozostaje się przypominać.
po co? zostawić. sama się zamknie z czaem.
@prestin_pl Nie, zgodnie z regulaminem sama się zamknie po 30dniach jak pisałem.
Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale paradoksalnie im więcej dyskusji zamkniętych tym lepiej bo punkty ujemne za Allegro Protect są liczone jako procent od dyskusji.
@prestin_pl jak nie ma ruchu na dyskusji to zamyka się automatycznie po 30 dniach, są tez pewne warunki dodatkowe gdzie system ci zamknie dyskusję przed czasem np sprzedawca zwrócił środki. Dyskusja nierozwiązana nie zniknie nigdy trza albo wchodzić w tyłek kupującemu by sam zamknął albo uprosić allegro. Dyskusję zawsze może kupujący wznowić wystarczy że poprosi allegro były przykłady np na wznawianie dyskusji na tą samą reklamację i 3x sprzedawca odrzucał bo napisanie decyzję reklamacyjną podjąłem w dyskusji nr 1 nie docierało do konsultanta