anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny negatyw za czas dostawy.

mikeza
#20 Guru#

Niestety kolejny mało rozgarnięty kupujący, która zwala winę za czas doręczenia na sprzedającego. Właśnie przed chwilą dostałem nega, gdzie obsługę oceniono na 1 gwiazdkę wystawiając komentarz negatywny do całej transakcji (pomimo 5 gwiazdek za zgodność z ofertą i koszt dostawy ??) z adnotacją "długi czas oczekiwania"

Sprawdziłem gościa, i tak. Zakup miał miejsce 20.04 o godz. 20.30.

Wysyłka 21.04 ok. 11.00, czyli po 12 godzinach od zakupu.

Kupujący wybrał allegro smart polecony, który idzie ok. 5 dni roboczych. Przesyłka została doręczona 27.04, czyli 5 dnia roboczego od nadania, nawet bez żadnego poślizgu z powodu "wirusa"

Po otrzymaniu paczki - negatyw i 1 gwiazdka za obsługę klienta.

I jak człowieka może szlag nie trafić ???

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mikeza
#20 Guru#

i dlatego dałem sobie spokój z Super S i całym tym badziewiem, bo nie da się spełnić kryteriów jeśli ma się do czynienia z takimi klientami i tak dziwnie skonstruowanym systemem ocen 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

premium_outlet
#8 Zapaleniec#

Wg. mnie allegro powinno bardziej ingerować w system ocen. Sprzedawcy stają na nogi żeby utrzymać SMART lub SS. Niektórzy kupujący połapali się w temacie i od jakiegoś czasu mamy tzw. "wyłudzanie" obniżenia ceny z powodu rzekomych niedoskonałości produktów o których kupujący nie wiedział lub innych obiekcji.

oznacz moderatorów

premium_outlet
#8 Zapaleniec#

ale spróbuj napisać może usuną negatyw ponieważ mija się z prawdą.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

wysłałem na razie prośbę do kupującego, może go otrzeźwi i przemyśli kwestię jeszcze raz.

Na allegro nie ma co liczyć, bo oni nie ingerują i mają gdzieś to, że ktoś ocenił naszą transakcję i obsługę poprzez pryzmat ich tworu allegro polecony (pomijając fakt, że czas doręczenia był zgodny z realnym czasem dostawy)

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

zakończenie szczęśliwe, bo kupujący anulował ocenę, ale ile się człowiek przy tym nadenerwował.

Szkoda, że allegro nie widzi bezsensu tych komentarzy (całego systemu), gdzie kupujący jak nie będzie miał możliwości oceny czasu dostawy to oceni np. obsługę zrzucając całą odpowiedzialność na głowę sprzedawcy. Mimo wszystko w tym konkretnym przypadku gość przegiął, bo dostał paczkę zgodnie z sugerowanym czasem doręczenia poleconego. Inna sprawa, że allegro skraca te sugerowane czasy narażając nas własnie na takie oceny 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

premium_outlet
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak. Czas dostawy w opisie aukcji powinien być wydłużony dla niektórych operatorów. Wg. allegro czas przewozu paczki w Ruchu to 1-2 dni, a w rzeczywistości trwa to 4 dni.  Sam zastanawiam się czy nie zrezygnować z Paczki w Ruchu ponieważ przytrafi mi się taki kupujący jak Tobie ale z drugiej strony jak nie było alternatywy taniej paczki to odejmowali gwiazdki przy kosztach dostawy.

Do allegro zawsze warto napisać. Ciężko z nimi wynegocjować usunięcie komentarza ale czasami się udaje.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@premium_outlet  @konto zamknięte  każdy kij ma dwa końce, bo likwidacja np. allegro polecone, który jest najtańszą formą wysyłki może odbić się na sprzedaży. Są osoby, dla których nawet 1-2zł przy wysyłce ma znaczenie. Z drugiej strony trzeba się liczyć z kiepskimi ocenami bo czas wysyłki jest długi. Ale coś za coś, jak jest tanio to jest wolniej. Nie wszyscy to rozumieją.

Powinno być to tak skostruowane, że klient wybierając świadomie najtańszą formę wysyłki oferowaną przez allegro (nie liczę tutaj darmowych dostaw) nie powinien mieć możliwości oceny kosztów tej wysyłki poniżej 5 gwiazdek. Podobnie jeśli ma do wyboru różne koszty wysyłek, wybiera droższą i ocenia potem ten koszt. Nie powinien mieć takiej możliwości, bo świadomie zrezygnował z tańszej paczki.

Usunięto ocenę za czas dostawy, ale to nie uniemożliwia wystawiania małej ilości gwiazdek np, za obsługę. Bo kupujący wrzuci odpowiedzialnośc za czas  doręczenia właśnie w ten element obsługi.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

dlatego ocenę za obsługę też trzeba wywalić 🙂

zawsze powtarzam, że oceny gwiazdkowe są zbędne, nic nie odzwierciedlają 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

kupujący wogóle nie powinien mieć opcji oceny gwiazdkowej, wszystko z automatu, bo ludzie ręcznie robią rzeczy złośliwie, ocena jedynie łapka + komentarz..

oznacz moderatorów