Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Czy nie sądzicie, że użytkownicy powinno dać jakąś petycję czy coś takiego do allegro na temat komentarzy allegro ?
Przykład :
Sprzedaje pampersy. Kupujacy stwierdza , ze mu nie pasuja. Wystawia negatywny komentarz na temat produktu.
Jaki związek ma sprzedający na allegro z produkcją pampersów ? Przecież to jest chore, że użytkownik może dać Ci komentarz na temat produktu tworzonego przez inną firmą. Przecież od tego jest recenzja produktu.
Nie uwazacie, ze allegro powinno to zmienic i w komentarzu do transakcji powinna byc tylko mozliwosc oceny obslugi i tego jak przebiegła transakcja , czy kupujacy wyslal w terminie itd. a nie opini o produkcie ?
Ludzie w ten sposob na allegro pozbywaja sie konkurencji 🙂 Wystawiaja nieprawdziwe opinie o produkcie zeby tylko zbic komus smarta itd.
Co o tym sadzicie ?
@Infkompint ???
Wystawia negatywny komentarz na temat produktu.
Wystawiaja nieprawdziwe opinie o produkcie zeby tylko zbic komus smarta itd.
Opinie do produktu nie zbijają smarka, ani na nic nie wpływają, po zatym opinie łączą się od wszystkich sprzedawców do jednego produktu po kodzie ean 🙂
Ja mowie o wylewaniu żali na temat produktu w komentarzu do transakcji.
Opinia produktowa właśnie od tego jest i to rozumiem.
Nie sadzicie, ze po prostu w komentarzu uzytkownika nie powinno byc mozliwosci pisania o produkcie ? Od tego wlasnie powinna byc tylko recenzja produktowa.
@Infkompint W komentarzach o sprzedających nie można opisywać jakości produktów, są to dwa różne komentarze, ale należy pamiętać że sprzedajacy w dużej mierze ponosi odpowiedzialność za to co sprzedaje.
Oczywiscie, ze mozna i to jest najgorsze.
Rozumiem, ze ponosi odpowiedzialnosc, ale jest taka sytuacja, ze 99% jest ok i trafia sie jeden gosc czy 2 na 500 ktorym nie pasuje i wylewa zale na temat produktu. Allegro mowi ze mozna opisywac produkt w komentarzu do transakcji. Gosc daje Nie polecam.
Mam 330 komentarzy i 5 komentarzy negatywnych zrobionych z kodu pocztowego 05-XXX.
NIc innego nie ma , Allegro mowi , ze nie widzi , ze to konkurencja. Nasz produkt nie pasuje akurat 5 osob z malej miejscowosci a calej Polsce pasuje. Osoby nie odbieraja telefonow nie odpisuja na maile. W komentarzach oczerniają produkt i daja nie polecam wiec chyba mozna dawac bez problemu opinie o produkcie w komentarzu do transakcji.
Robią to specjalnie zeby zniszczyc nam konto bo robimy duza sprzedaz.
@Infkompint jeżeli ktokolwiek bedzie chciał Ci wystawic negatywną opinie tylko aby Ci zaszkodzić to równie dobrze może napisac że zła obsługa kupującego. Tutaj akurat opinia o produkcie lub jej usuniecie niewiele zmieni.
Jeśłi chodzi o mnie to juz dawno pisalem że w tym momencie allegro dysponuje tyloma obiektywnymi danymi ( szybkość wysyłki, szybkośc odsługi zwrotów, czas odpowiedzi na pytania, czas reakcji w dyskusjach itp itd) że generalnie system "subiektywnych ocen" staje sie zbedny.
Wystarczyłoby zostawić subiektywną ocene produktu oraz oznaczenie sprzedawcy na podstawie parametrów jakości sprzedazy.
Wystawianie negatywów jest zbyt łatwe dla kupujących i jest to niestety wina Allegro.Położono zbyt duży nacisk na ochronę kupującego który może wszystko.Miał ciężki dzień w pracy,uruchamia komputer a tam wiadomość od Allegro ...oceń zakup u sprzedającego tego i owego,i co ? łup negatywa dla poprawy nastroju.O konkurencji nie wspomnę bo to inna bajka.A czy Allegro w jakikolwiek sposób sprawdza negatywy? Ale ktoś już podał do sądu wystawce negatywa i wygrał sprawę,Za nieuzasadnionego negatywa za rzecz za kilkadziesiąt złoty kupujący zapłacił ponad 1300 zł. kosztów procesu.I słusznie bo w końcu niesłuszny negatyw to zniesławienie! Prowadzącym sklep utrudnia handel przez zabranie Smartów czy Supersprzedawcy. A o tym decydują nie ludzie a bezduszne algorytmy.Takich spraw mam nadzieję będzie więcej i wymusi jakieś zmiany w sysytemie ocen Allegro.
Trochę popłynąłeś, zniesławienie, niesłuszny komentarz.😁
Wyborcza pisała kilka dni temu.
Tak o wyroku ale nie znamy szczegółów , a jak mówi powiedzenie, diabeł tkwi e szczegółach😁.
@Infkompint
Allegro nic na to nie poradzi. Wolny rynek. Zamówienia, zgłaszanie zwrotu po 13 dniach, wysyłka po kolejnych 13. Cóż niektórzy lubią się w to bawić, ale pamiętajmy karma wraca.
Po za wrednymi kupującymi są też wredni sprzedawcy którzy uważają że mają monopol na Allegro.
Cóż konkurencja podejrzewasz kto? Zrób u nich zakupy. Tylko czy chcesz się w to bawić.
Znaleźć jest łatwo [edycja]
Tort jest duży.
Podejrzewam , mam około 99% pewności, ale ogólnie tego typu zagrywki to jest straszna kicha jeśli chodzi o to, że potem dana osoba musi odebrać telefon, słuchać jakiś gróźb typu pozwy sądowe itd. jeśli nie usunie komentarza. Mi się wydaje to nieco "niemoralne" w stosunku do osób, które poprosiłbym o taką "przysługę". Nie wiem czy chciałbym coś takiego robić. U mnie to jest w ogóle bez przyczajki z miasteczka małego 5 negatywów . Nie trzeba być Sherlockiem, żeby dojść, że coś tu śmierdzi. Allegro powinno iść bardziej na rękę sprzedającym. Kasować komentarze. Nie pasował produkt ? Wyżyj się w recenzji produktu a nie w komentarzu do transakcji, która przebiegła wzorowo. Bardzo dziwne podejście serwisu.
Ja mam w dostawie wysyłka 2 dni klient zakupił towar w piątek w poniedziałek wystawił mi negatywa allegro przyznało mu rację negatywa nie usunęło.
Do czego dążę nawet jeśli masz racje to allegro ma cię gdzieś .
W drugą stronę nie wiem czy ktoś zauważył ale jest jeszcze gorzej, bardzo często widzę opinie o produkcie w stylu jedna gwiazdka i "nie dostałem towaru", "czekałem tydzień na paczkę", "nie dostałem zwrotu pieniędzy".
Jaki sens mają takie opinie o produkcie?
ja ostatnio dostałem negatywa za to że apka allegro gościowi nie działa i nie mógł sobie zgłosić zwrotu, allegro oczywiście takiego komentarza nie usunie.