Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o kontakt z ekspertem Inpost. Nie można wysłać wiadomości przez stronę, nie mogę dowiedzieć się co się dzieje z paczką nadaną 19 grudnia. Nr 696515846289650114997511
@Aleja-Gier @ Zadzwoń na infolinię. Tam się dowiesz najszybciej, bo to w sumie chyba jedyna firma kurierska w której na połączenie z konsultantem nie trzeba czekać godzinę😁
@Aleja-Gier zawaleni są paczkami więc dwa dni opóźnienia w normie 🙂 pewnie do piątku dotrze a jak znam życie w sobotę z rana też będą upychać po paczkomatach 🙂
Ja to rozumiem, że okres przedświąteczny ale klient już otworzył dyskusję.
@Aleja-Gier ze śledzenia przesyłki wynika, że jest w transporcie. Opóźnienie może wynikać z okresu świątecznego. Rozumiem, że to stresujące dla Ciebie i dla kupującego, ale muszę poprosić Cię o cierpliwość.