Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o odpowiedź. Czy zwracając pieniądze za odesłany towar przelewacie je na wskazane konto w formularzu czy automatycznie przez allegro. Większość zwrotów realizujemy automatycznie przez Allegro bezpośrednio na instrument z którego opłacony był zakup ale zdążają się klienci którzy wskazują inne konto do zwrotu niż przy zakupie. Czy można to jakoś zweryfikować.
kasa wraca tam skąd przyszła
Masz środki na koncie AF to je zwracasz i tak jest dobrze, wszystko jest w systemie a kupujacy czasem nie wiedzą jak i gdzie wracają te środki więc wysyłają nr kont.
Wszystko się zgadza. Tylko mają pretensję że pieniądze nie poszły na konto które zostało wskazane w formularzu zwrotu.
@torebkastyl_pl tak , klient podaje konto do zwrotu , ale tylko jako alternatywne jakby sprzedawca nie miał możliwości wykonać zwrotu tak , jak tego zaleca Ustawodawca i taką informację widać podczas wypełniania formularza zwrotu . Dla spokojności stosowną informację umieść sobie w zakładce ,, o sprzedajacym ,,
odpisz że w regulaminie allegro jest zapis że kasa wraca tą samą metodą i na konto z którego wyszła przez system akceptowali ten regulamin tworząc konto to się mają jak ty stosować
dzięki za odpowiedź. Wprowadzę stosowne zmiany w zakładce i powołam się na regulamin.
tylko wyszukaj sobie ten podpunkt co do słowa
To, w jaki sposób otrzymasz zwrot swojej wpłaty, zależy od wybranej przez Ciebie metody płatności.
Jeśli Twój zakup został opłacony:
Regulamin raczej nie nakazuje tylko zaleca: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...