anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto zostało zablokowane

emilos19851502
#1 Nowicjusz#

Witam, moje konto ok 24 lutego zostało zablokowane. W celu wyjaśnienia napisalem do działu pomocy lecz dostałem tylko automatyczną odpowiedz, że na moje konto ktoś sie włamał i wysyłał linki niewiadomego pochodzenia do innych użytkowników. Zostałem automatycznie wylogowany i poproszony o zmiane hasła, co uczyniłem oraz włączyłem logowanie dwuetapowe. Po wykonanych czynnościach skontaktowałem sie ponownie kilka razy, lecz żadnej odpowiedzi nie uzyskałem. Od około 3 tygodni mam zablokowane konto i żadnego odzewu ze strony allegro. Jedynie co moge zrobić to spłacać raty Allegro Pay. Konto posiadam prawie od 16 lat i nigdy nie miałem takich problemów. Proszę o jakikolwiek kontakt w tej sprawie.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @emilos19851502, dziękuje za Twoje zgłoszenie.

Badam sprawę, wrócę jak tylko dowiem się więcej 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

xskylxx
#8 Zapaleniec#

To niedopuszczalne, że od trzech tygodni nie otrzymałeś żadnej konkretnej odpowiedzi, mimo iż podjąłeś wszystkie wymagane kroki, aby zabezpieczyć swoje konto. Skoro Allegro stwierdziło włamanie, powinno nie tylko poinformować Cię o tym fakcie, ale również umożliwić dalszą weryfikację i odzyskanie dostępu do konta.

Fakt, że nadal masz obowiązek spłacać raty Allegro Pay, a jednocześnie nie możesz korzystać z konta, pokazuje, że sytuacja wymaga natychmiastowego rozwiązania. Sugeruję skontaktowanie się z Allegro przez formularz kontaktowy w zakładce "Moje konto", a jeśli to nie przyniesie efektu, warto rozważyć oficjalną reklamację lub kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta.

Allegro powinno udzielić jasnej odpowiedzi – czy planują przywrócenie konta, czy też blokada jest ostateczna i na jakiej podstawie została nałożona."**

Dzięki temu podkreślasz absurd sytuacji, ale jednocześnie wskazujesz konkretne działania, które można podjąć. Jeśli nie masz jeszcze odpowiedzi od Allegro, warto także spróbować skontaktować się z nimi przez media społecznościowe (Facebook/Twitter Allegro Pomoc) – czasem takie publiczne zgłoszenia przyspieszają reakcję.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@emilos19851502 Wracam z dobrymi wieściami 🙂

Konto zostało odblokowane. Daj proszę znać gdyby wystąpiły dalsze trudności.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów