Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Czy ktoś z Państwa może mi powiedzieć jak długo trwa zwrot środków z uwzględnionej reklamacji dpd? Reklamacja złożona w dpd 1.09 i uwzględniona 16.09. (dotyczyła błędnie naliczonych 6 usług wysyłki Allegro kurier dpd z miesiąca sierpnia- niesłusznie naliczona opłata paletowa w łącznej wysokości 813,66). Oczywiście saldo Allegro powiększone o powyższą kwotę i wystawiona faktura do miesiąca z sierpnia).
DPD potwierdza, że z ich strony korekta została wykonana 16.09. Cytuje:
"Szanowni Państwo
W poniższej tabeli przekazuję odpowiedzi na zgłoszenia"
W tabeli jest 6 pozycji dotyczących błędnie naliczonej usługi których nie chce wymieniać ze względu na ochronę danych klienta. I dalej cytat:
"Do faktury Allegro zostanie zlecona korekta. Za wszelkie niedogodności przepraszamy." koniec cytatu.
Sprawa zgłoszona przez kontakt Allegro.
Pracownik twierdzi cytuje:
"Otrzymałem potwierdzenie, że korekty do nas dotarły, nie otrzymałem konkretów ile dni zajmie ich przetworzenie więc, w tym miejscu proszę Pana o cierpliwość. Umówmy się tak, że jeśli w ciągu najbliższych 2 tygodni rachunek nie zostanie skorygowany, to proszę Pana o ponowny kontakt. "
Niestety mija już prawie drugi miesiąc i nie nastąpił zarówno zwrot środków na konto/saldo allegro jak i nie została wystawiona korekta faktury Allegro z miesiąca sierpnia. Niestety odnoszę wrażenie, że kontakt Allegro umywa ręce i odbija piłeczkę ogólnikami typu " proszę Pana o cierpliwość w tej sprawie" W dniu dzisiejszym otrzymałem wiadomość " bardzo mi przykro, ale nie mogę przyspieszyć tego procesu".
W związku z powyższym chciałem zapytać czy ktoś miał do czynienia z podobną sytuacją i jak długo można spodziewać się korekty faktury z miesiąca sierpnia i zwrotu środków tu czytaj pomniejszenia salda na koncie allegro. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ktokolwiek? Może moderator? Czy tutaj też zastane echo?
@_HolaOla_ pomożesz?
@sklepbmts Widzę, że konsultantka przekazała Ci informację o koniecznej konsultacji w tej sprawie. Poczekaj więc na odpowiedź mailową.
Dzień dobry,
Muszę przyznać, że cała ta sytuacja jest dla mnie odrobinę frustrująca i rozczarowująca. Myślałem, że tak poważna firma jaką jest Allegro potrafi rozwiązać wydawałoby się tak banalną sprawę. Rzeczywistość okazuje się jednak inna.
Otrzymałem odpowiedź, sprzeczną bo proszę wyjaśnić jak to rozumieć, że konsultanci piszą:
W dniu 21.09.2020
"dziękuje za wiadomość.
Przewoźnik ma 14 dni na zwrot środków, po rozpatrzeniu reklamacji..."
W dniu 4.11.2020
"Wracam do Pana z informacją zwrotną.
Otrzymałem potwierdzenie, że korekty do nas dotarły, nie otrzymałem konkretów ile dni zajmie ich przetworzenie więc, w tym miejscu proszę Pana o cierpliwość".
W dniu 19.11.2020
"Korekty nie zostały jeszcze uwzględnione na Pana rachunku, ponieważ ze strony przewoźnika DPD nie otrzymaliśmy jeszcze raportów z danymi informacjami. "
Raz piszą, że korekty dotarły co potwierdza również dział DPD (mogę przesłać potwierdzenie mailowe), poźniej, że jednak nie.?
Jak odnosi się to do wiarygodności działu konsultacji? Odpowiedź niech każdy udzieli sobie sam.
@sklepbmts Pełna treść wiadomości, którą otrzymałeś wczoraj zawiera informację, że konsultowaliśmy tę sprawę z DPD:
"Zgodnie z informacją Pana zgłoszenie zostało zweryfikowane przez nasz Dział Ekspercki. Skontaktowaliśmy się również w Pana sprawie z przewoźnikiem DPD odnośnie uznanej reklamacji.
Korekty nie zostały jeszcze uwzględnione na Pana rachunku, ponieważ ze strony przewoźnika DPD nie otrzymaliśmy jeszcze raportów z danymi informacjami.
Przewoźnik zapewnił nas, że pracuje nad tym, aby jak najszybciej przekazać nam dane. Nie mamy jednak informacji kiedy dokładnie to nastąpi.
Rozumiem, że nie takiej odpowiedzi Pan oczekiwał. Jednak jak tylko otrzymamy korekty ze strony przewoźnika to niezwłocznie uwzględnimy je na Pana rachunku".
Niestety nie udało mi się odnaleźć Twojej korespondencji z 4 listopada. Podaj mi numer tej wiadomości.
I co to zmienia, że nie wkleiłem całej korespondencji skoro wniosek i sens pozostaje ten sam?
Proszę bardzo ref:_00D24aE05._5003V6UbDG:ref
@sklepbmts Chodzi mi o podkreślenie, że kontaktowaliśmy się w Twojej sprawie z DPD. Chcieliśmy rozwiązać ten problem jak najszybciej. Nie mamy jednak wpływu na wewnętrzne procedury DPD.
Konsultuję kwestię tego dlaczego wcześniej otrzymałeś informację o przekazaniu korekt. Najprawdopodobniej doszło tu do pomyłki.
Czyli " wiem że nic nie wiem" a sprawa jak wisiała tak wisi i końca nie widać.
nat_not mimo wszystko dzięki za poświęcony czas.
@sklepbmts Udało mi się uzyskać informacje, które wyjaśniają tę kwestię. Faktycznie dostaliśmy korekty wcześniej, jednak zawierały one błędy, dlatego nie mogliśmy ich rozliczyć. Teraz czekamy na poprawnie wystawione dokumenty.
Przepraszam za zainstniałą sytuację. Zapewniam Cię, że zależy nam na tym, żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Dziękuję, nat_not doceniam Twoje starania.
Mam nadzieję, że wkrótce uda się tę sprawę zamknąć o czym z pewnością wszystkich Was poinformuję.
nat_not czy masz jakieś nowe wieści odnośnie sprawy?
Na chwilę obecną bez zmian, nadal tkwimy w martwym punkcie.
Brak korekty i zwrotu środków.
@sklepbmts Dopytuję. Dam znać, gdy się czegoś dowiem.
Odświeżam temat, nat_not dopytałaś? Cokolwiek? Jak mam to załatwić? Jakaś podpowiedź?
@sklepbmts Nie mam jeszcze nowych informacji w tej sprawie.
Zgodnie z zapowiedzią chcę się z Wami podzielić jak działa obsługa allegro w celu rozwiązania wyżej opisywanej sprawy zwrotu środków.
Niestety odnoszę wrażenie, że "nie mam nowych informacji" stało się ulubionym tekstem obsługi allegro. Takie wiadomości otrzymuję od września! A przepraszam również " proszę o chwilę cierpliwości" " sprawę przekazuję do działu eksperckiego" itd. również od września.
Niestety moja cierpliwość się już wyczerpała i dziś postanowiłem dowiedzieć się czegoś więcej na własną rękę.
Do obsługi:
Ustaliłem fakty z przydzielonym naszej firmie opiekunem handlowym z firmy DPD.
A fakty są następujące.
Korekty zostały wystawione przez DPD i przesłane do was już we wrześniu. Pójdę wam na rękę i prześlę numery korekt do sprawy które udało się znaleźć:
Nr zgłoszenia Nr korekty
FV/20/240210 KFV/20/09/1867
FV/20/240225 KFV/20/09/1867
FV/20/240231 KFV/20/09/1867
FV/20/240238 KFV/20/09/1867
FV/20/240248 KFV/20/09/1867
FV/20/240249 KFV/20/09/1867
Ponadto z informacji uzyskanych przez pracownika DPD od Allegro wynika, że korekty firma Allegro wykonuje dla klienta w ciągu 30 dni. Dane o korektach są przekazywane do Allegro automatycznie.
Czy jeśli podaję wam wszystko na tacy łącznie z numerami przesłanych korekt to czy jest dla was tak dużym problemem zwrócić należne mi pieniądze?
Ponadto po przeanalizowaniu przez nas sprawy z firmą DPD wynika, iż nie został przez dział obsługi allegro i tzw dział ekspercki zgłoszony od samego początku trwania sprawy jakikolwiek problem do firmy DPD odnośnie błędu w korektach. Taka korespondencja po prostu nie istnieje.
Zrzucanie zatem winy na wewnętrzne procedury DPD są więc po prostu nie na miejscu żeby nie nazwać rzeczy po imieniu - zwykłym oszczerstwem.
Wszystko to stawia dział obsługi który reprezentuje spółkę Allegro w bardzo niekorzystnym świetle przez co można odnieść wrażenie, że sprzedawca allegro po prostu się nie liczy. Czy zatem można go spławiać przez kilka miesięcy "bo pewnie w końcu odpuści"? Otóż nie! Na sam koniec, jeśli dział obsługi mimo przesłanych numerów korekt nadal zamierza prosić o cierpliwość.... itp.... itd. to bardzo chętnie pomogę w załatwieniu potrzebnych, poprawionych i właściwych dokumentów firmy DPD, tylko proszę napiszcie jakie są potrzebne.
Zamykam temat. Po batalii środki zostały zwrócone.
@sklepbmts 4 miesiące?🤔
@sklepbmts Jak przeglądam to forum, to zauważam co jakiś czas problem na linii DPD-ALLEGRO dobrze że tego przewoźnika nie mam w swoich ofertach.
Allegro położyło łapę na pobieranie kasy za przesyłki, ale już ucieka od rozwiązywania problemów. Jeśli zrobią to samo z Inpostem, wówczas zrezygnuję nawet ze smarta, tak jak zrezygnowałem z Poczty Polskiej, gdy zaczęli wymagać podpisywania nowych mniej korzystnych aneksów do umów.
Jeśli się pośredniczy w transakcjach to powinno się brać za to odpowiedzialność, względem osób którym pobiera się pieniądze.