Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w związku z sytuacją kryzysową związaną z wystąpieniem koronawirusa na terenie Polski przewidujemy problemy w realizacji transakcji.
Może to być związane m.in. z trudnościami w pracy spedycji, ograniczonymi strefami przemieszczania się, problemach kadrowych czy przestrzeganiem domowej kwarantanny. W związku z powyższym mam pytanie czy serwis może umożliwić wypisanie urlopu na allegro w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem urlopu lub wystosowanie ogólnej informacji, dostępnej w każdej aukcji, o możliwych problemach z realizacją zakupu. Przewidujemy wzrost zainteresowania sprzedażą on-line ale też trudności w jej realizacji i ogólnym niepokojem i poddenerwowaniem społeczeństwa. Nie chcielibyśmy, aby to wpłynęło na ogólną ocenę sprzedaży, dyskusje na allegro, opinie negatywne itp. Dlatego proszę o ułatwienie doinformowania klientów o możliwych problemach z realizacją transakcji. Liczę na szybką odpowiedź i pomoc.
Z uszanowaniem.
@PARKER31Sprawdzałeś czy nie ma podobnego postu już na forum? ( podpowiem : są takie)
A co do meritum : Podobno Allegro ma jakiś plan, na razie nie wiemy jaki. Ale ich sugestie to np : ogranicz ofertę.
Dziękuję za odpowiedz, i tak sprawdzałem. Ale informacja że mają rozwiązanie lub rozwiązania będą systematycznie wprowadzane to nie odpowiedz. Należy je wprowadzić natychmiast PILNIE, zakończenie ofert ? Naprawdę ? To nie sposób... na rozwiązania problemu sklepu. Jeśli idzie wprowadzić informacje " WAŻNE Informujemy, że zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia z 10.03.20 niektóre towary nie mogą być eksportowane poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. Towar znajdujący się na tej ofercie może należeć do tej grupy" To równie można dać sprzedawcy możliwość poinformowania klienta o problemach które mogą wyniknąć podczas realizacją zamówienia. Pozdrawiam