Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
wczoraj klient zakupił jedną pozycję ode mnie na allegro ( płatność za pobraniem)
dziś przeszukałem cały magazyn i okazało się że jest brak.
Jak poinformować klienta o stanie zero danego towaru i odzyskać zwrot prowizji od allegro?
z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam,
Bartosz
@bart2004usa Poinformować łatwo - emailem itp. Odzyskać będzie trudniej. Jak klient nie kliknie że sam rezygnuje - moze nie być zwrotu prowizji.
@bart2004usa Poinformuj klienta o takiej sytuacji, zwróć kasę(lepiej jakby on to zrobił), napisz o zwrot prowizji, dołącz dowód o rezygnacji:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
@milka1234567890 A na jakiej podstawie sprzedawca może odstąpić od umowy?
zwróć kasę(lepiej jakby on to zrobił)
To kupujący ma sobie "zwrócić kasę"? 🙂