anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ktoś zakupił towar, którego nie mam - co zrobić?

bart2004usa
#1 Nowicjusz#

witam,

 

wczoraj klient zakupił jedną pozycję ode mnie na allegro ( płatność za pobraniem) 

dziś przeszukałem cały magazyn i okazało się że jest brak.

Jak poinformować klienta o stanie zero danego towaru i odzyskać zwrot prowizji od allegro?

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam,

Bartosz

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@bart2004usa Poinformować łatwo - emailem itp. Odzyskać będzie trudniej. Jak klient nie kliknie że sam rezygnuje - moze nie być zwrotu prowizji.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@bart2004usa Poinformuj klienta o takiej sytuacji, zwróć kasę(lepiej jakby on to zrobił), napisz o zwrot prowizji, dołącz dowód o rezygnacji:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@milka1234567890 A na jakiej podstawie sprzedawca może odstąpić od umowy?

zwróć kasę(lepiej jakby on to zrobił)

To kupujący ma sobie "zwrócić kasę"? 🙂

 

 

oznacz moderatorów