Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przy zwrocie towaru bez podania przyczyny,zwracam za towar dlaczego mam zwracać za przesyłkę do klienta..? w tej sytuacji nie kiedy może to być kwota zarobku,zwracając za przesyłkę jestem do tyłu tą kwotę bo klient sie rozmyślił .....w sumie kupując na odległość powinniśmy się liczyć z tym.
Zwracasz mu tyle ile zapłacił, tak wyglądają przepisy, kupujący płaci za odesłanie a że ma np Smarta i darmowe, no cóż, zapłacił więc ma.
@AGA481 Dlatego, że takie są przepisy sformułowane przez ustawodawcę i określone w Ustawie konsumenckiej. Założenie było takie, że sprzedający po odstąpieniu od umowy oddaje koszt wysyłki, a kupujący pokrywa koszt odesłania. Jeśli Allegro udostępnia bezpłatne zwroty, pomaga tym sposobem kupującym.
zwracasz najniższy koszt oferowanej w cenniku wysyłki, różnica zostaje u Ciebie. Jeżeli Klient wybrał najtańszy sposób dostawy zwracasz cała kwotę. Tak jest prawnie i pozostaje Ci to zaakceptować lub nie handlować online
@AGA481 Rzeczywiście chory przepis, przykładowo kupujący złe mierzy długość wkładki butów a sprzedawca ma za to płacić.
Jeśli masz udostępnione darmowe dostawy Allegro punkt, a klient wybrał np. paczkomat za 8.99 to zawracasz mu tylko za towar. Choćby z tego względu warto udostępnić tę formę dostawy.
Jeżeli jesteś w smarcie i Kupujący realizuje również zakup w ramach smart i nie płaci za wysylke, wówczas zwracasz tylko za sam towar. Jeżeli Kupujący nie osiąga pułapu smart i ponosi koszty dostawy, wówczas zwracasz najtańsza opcje dostawy zawarta w cenniku. Jeżeli jest nią paczkomat i Klient tez wybrał paczkomat, wtedy zwracasz całość.