Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po umieszczeniu paczek w multiskrytce kupujący nie otrzymują powiadomienia o paczkach do odbioru.Już trzeci taki przypadek towar wraca do sprzedającego.Kto ma później zapłacić za ponowna wysyłkę ?
@Buty-U-Renaty sprzedawca - a po rozpatrzonej reklamacji zwraca Ci @InPost
@Buty-U-Renaty
Kod odbioru dla przesyłek w multiskrytce Klient otrzymuje w aplikacji mobilnej lub poprzez wiadomość SMS. Zgodnie z ostatnią zmianą regulaminu InPost (od 8.10.2020) w tym przypadku kody odbioru nie są przesyłane mailowo.
Nie było maila, ale sms też nie było.
Dzień dobry,
w takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Każdy przypadek weryfikowany jest indywidulanie.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Dzień dobry.
Niestety kontakt bezpośredni z Opieką InPost niewiele daje... Otrzymuję informację, że powiadomienia były wysyłane. Ponadto cytuję konsultanta InPost: "system sam decyduje czy wyśle powiadomienie sms czy na wskazany adres e-mail". Kolejna sytuacja "jeśli kupujący miał kiedykolwiek zainstalowaną aplikację Paczkomaty (nawet jeśli ją usunął i nie jest używana na żadnym innym telefonie) to system już nigdy nie wyśle powiadomienia sms lub e-mail".
Każda zgłoszona przeze mnie reklamacja jest odrzucana, czy to niedostarczenia przesyłki na czas, czy zgubienia paczki, czy też uszkodzenia paczki.
Podsumowując:
1. Sprzedający lub Kupujący ponoszą koszty wysyłki
2. Powiadomienia wysyłane w eter
3. Paczka wraca do nadawcy, ponieważ upłynął czas na wyjęcie jej z paczkomatu
4. Sprzedający jest obciążony zwrotem?
5. Sprzedający zdecydowanie jest obciążony zwrotem środków na konto Kupującemu, ponieważ rezygnuje z zakupu zawiedziony czasem dostawy
6. Sprzedający zdecydowanie jest obciążony ponowną wysyłką do Kupującego
7. Sprzedający i Kupujący nie mają pewności czy tym razem powiadomienie dojdzie do Kupującego...
Pozdrawiam, Paulina
dziękujemy za odpowiedź.
W takich przypadkach każdorazowo sugerujemy kontakt z naszym operatorem ponieważ każdy przypadek weryfikowany jest indywidualnie.
Sytuację mogą być różne.
Jeżeli kontaktuje się Klient, który twierdzi, że nie otrzymał kodu odbioru do przesyłek umieszczonych w Multiskrytce w pierwszej kolejności informujemy Klienta, że kod odbioru dla przesyłek w Multiskrytce otrzymuje w aplikacji mobilnej lub sms-em. Zgodnie z ostatnią zmiana regulaminu w tym przypadku kody odbioru nie są przesyłane mailowo. Sprawdzamy też poprawność danych przypisanych do przesyłki. Jeśli paczka jest w paczkomacie to możemy też ponowić wysłanie kodu odbioru do Klienta na numer przypisany do danej przesyłki.
W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
@Buty-U-Renaty Nie otrzymują, czy nie widzą, albo nie wiedzą gdzie dostają?
Dziś ponownie kibel z kodem odbioru do multiskrytki.
Mam email, że paczki czekają, ale nie ma w nim kodu odbioru - czemu?
Sms też nie dostałem.
Aplikacji nie będę instalował.
Hej, też mieliśmy taką sytuację.
Brak maila i sms.
Na infolinii konsultant nie potrafił pomóc ale znaleźliśmy sposób.
Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru. To chyba jedyne szybkie rozwiązanie, bo niestety dość często się zdarza że nie ma powiadomień o paczkach z multiskrytki.
Powodzenia
@InPost poprawił się i wysyła na sms kod do multiskrytki. Czapki z głów.