anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto ponosi koszt ponownej wysyłki w przypadku braku kodu odbioru?

Buty-U-Renaty
#10 Popularyzator#

Po umieszczeniu paczek w multiskrytce kupujący nie otrzymują powiadomienia o paczkach do odbioru.Już trzeci taki przypadek towar wraca do sprzedającego.Kto ma później zapłacić za ponowna wysyłkę ?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@Buty-U-Renaty  sprzedawca - a po rozpatrzonej reklamacji zwraca Ci @InPost 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Buty-U-Renaty 
Kod odbioru dla przesyłek w multiskrytce Klient otrzymuje w aplikacji mobilnej lub poprzez wiadomość SMS. Zgodnie z ostatnią zmianą regulaminu InPost (od 8.10.2020) w tym przypadku kody odbioru nie są przesyłane mailowo.

oznacz moderatorów

Buty-U-Renaty
#10 Popularyzator#

Nie było maila, ale sms też nie było.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Buty-U-Renaty 

Dzień dobry,

w takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Każdy przypadek weryfikowany jest indywidulanie.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów

Dreamrootsgroup
#7 Wielbiciel#

@InPost 

Dzień dobry.

Niestety kontakt bezpośredni z Opieką InPost niewiele daje... Otrzymuję informację, że powiadomienia były wysyłane. Ponadto cytuję konsultanta InPost: "system sam decyduje czy wyśle powiadomienie sms czy na wskazany adres e-mail". Kolejna sytuacja "jeśli kupujący miał kiedykolwiek zainstalowaną aplikację Paczkomaty (nawet jeśli ją usunął i nie jest używana na żadnym innym telefonie) to system już nigdy nie wyśle powiadomienia sms lub e-mail". 

Każda zgłoszona przeze mnie reklamacja jest odrzucana, czy to niedostarczenia przesyłki na czas, czy zgubienia paczki, czy też uszkodzenia paczki. 

Podsumowując:
1. Sprzedający lub Kupujący ponoszą koszty wysyłki
2. Powiadomienia wysyłane w eter
3. Paczka wraca do nadawcy, ponieważ upłynął czas na wyjęcie jej z paczkomatu
4. Sprzedający jest obciążony zwrotem?
5. Sprzedający zdecydowanie jest obciążony zwrotem środków na konto Kupującemu, ponieważ rezygnuje z zakupu zawiedziony czasem dostawy
6. Sprzedający zdecydowanie jest obciążony ponowną wysyłką do Kupującego
7. Sprzedający i Kupujący nie mają pewności czy tym razem powiadomienie dojdzie do Kupującego...

Pozdrawiam, Paulina

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Dreamrootsgroup 

dziękujemy za odpowiedź. 

W takich przypadkach każdorazowo sugerujemy kontakt z naszym operatorem ponieważ każdy przypadek weryfikowany jest indywidualnie.
Sytuację mogą być różne.


Jeżeli kontaktuje się Klient, który twierdzi, że nie otrzymał kodu odbioru do przesyłek umieszczonych w Multiskrytce w pierwszej kolejności informujemy Klienta, że kod odbioru dla przesyłek w Multiskrytce otrzymuje w aplikacji mobilnej lub sms-em. Zgodnie z ostatnią zmiana regulaminu w tym przypadku kody odbioru nie są przesyłane mailowo. Sprawdzamy też poprawność danych przypisanych do przesyłki. Jeśli paczka jest w paczkomacie to możemy też ponowić wysłanie kodu odbioru do Klienta na numer przypisany do danej przesyłki.

W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Buty-U-Renaty Nie otrzymują, czy nie widzą, albo nie wiedzą gdzie dostają?

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Dziś ponownie kibel z kodem odbioru do multiskrytki.

Mam email, że paczki czekają, ale nie ma w nim kodu odbioru - czemu?

Sms też nie dostałem.

 

Aplikacji nie będę instalował.

 

oznacz moderatorów

VENTUSsieci
#8 Zapaleniec#

Hej, też mieliśmy taką sytuację.

Brak maila i sms.

Na infolinii konsultant nie potrafił pomóc ale znaleźliśmy sposób.

Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru. To chyba jedyne szybkie rozwiązanie, bo niestety dość często się zdarza że nie ma powiadomień o paczkach z multiskrytki.

Powodzenia

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

@InPost poprawił się i wysyła na sms kod do multiskrytki. Czapki z głów.

 

oznacz moderatorów