Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam taką myśl przy piątkowej kawie... Jestem ciekaw jak sobie radzicie z wiadomościami przez ZAPYTANIE O ZAKUP od klientów, treści typu:
"kupilem u was XXX* i nie dziala"
*Jakakolwiek nazwa produktu
Spotkałem się kilka razy z tego typu wiadomościami, bez żadnego Dzień Dobry, nieskładnie i bez konkretnego opisania problemu... Czasem zastanawiam się co odpisać, ponieważ tego typu wiadomość w zasadzie nie zawiera według mnie żadnej treści. Ktoś musiał się wysilić, żeby znaleźć opcję PYTANIE O ZAKUP, lecz w samej treści nie ma żadnych konkretów.
Zachęcam do luźnej pogadanki 🙂
Mam taki szimel wiadomości pt jeśli zakup był zrobiony w naszym sklepie klientowi przysluguje prawo do zlozenia reklamacji ... i tu lista informacji ktore chce otrzymac wraz z towarem na adres do zwrotow
Odpisać z zapytaniem o szczegóły! odpowiedzieć musisz.🤗
Zauważyłem, że głównie klienci z Allegro mają tendencję do takich wiadomości. Na innych platformach lub na sklepie internetowym takie sytuacje prawie się nie zdarzają. Może to kwestia "wychowania" klientów przez Allegro? Cały proces zakupów i zwrotów jest na tyle prosty, że klient nieświadomie takie oszczędne wiadomości wysyła?
Niestety sam się przyłapałem na tym, że wysyłając reklamacje do sklepu z Allegro wysłałem paczkę z produktem kompletnie bez żadnej informacji w środku i dopiero po tygodniu bez odpowiedzi uświadomiłem sobie co zrobiłem....A sam co najmniej raz w tygodniu zwracam uwagę klientom żeby wkładali do paczek jakąkolwiek informację pozwalającą zidentyfikować zamówienie.
@seb1q takich jeszcze nie dostałem ale przygotuj sobie coś z najbardziej skąpą informacją o reklamacjach i wysyłaj wszystkim to samo.
Ja np miewam pytania o przedmiot typu "kupiłem", "zapłacone" etc ... na takie odpisuję "OK" xD
@seb1q jakieś 2 tyygodnie temu otrzymałem wiadomość o tresci ,, jest 17:00 ... i co ?????????? , pytajników było więcej . Weryfikjuję , tak , jest transakcja , paczka nadana wczoraj , wydana dzisiaj do doręczenia ... se pomyślałem pewnie niecierpliwy i odpisałem dla jaj ... ,, nooo .. i za 7 godzin będzie północ ,, . Zanim poszłem spać zerknąłem na tracking --doręczona -- , odpowiedzi od klienta nie otrzymałem ..... oceny jak na razie też .
Petarda 🤣
Luźno to luźno. Zobacz jak zakładają tematy przypadkowi użytkownicy AG.
To częściej się trzeba domyśleć co oni chcą niż rzadziej. Z swojego doświadczenia, przychodzi na myśl jeszcze jedna ciekawa rzecz.
Klienci, często, myślą że kupują od no "Pana Czesia" z miasta X.
"No kupiłem u Pana, jak to Pan nie wie komu Pan to sprzedał? No wysyłał mi Pan to przecież w zeszłym miesiącu, no do paczkomatu"
i tak to działa 🙂
Moi kurierzy z opowieści, nie raz podczas doręczeń mieli też propozycje zjedzenia obiadu, kanapki na wynos itp no bo przecież Pan tyle kilometrów zrobił, z drugiego końca Polski Pan mi przywiózł paczkę :))) A najgorsze jest to, że takie rzeczy nie mówią tylko starsze osoby, które dopiero uczą się "internetów" ...
Allegro obniżyło nam cenę bokserek i klient kupił 2 opakowania i wiadomości do sprzedającego napisał :
Dojadę was jak są nieoryginalne
Strach się bać ! Jednocześnie, aż strach wysyłać, bo klient mądrzejszy, swoje historie i tak nawymyśla 😄
@seb1q A ja kupiłem i działa. Jak by to zepsuć?
POPSUJ I ŻĄDAJ PEŁNEGO ZWROTU GOTÓWKI WRAZ Z KOSZTAMI WYSYŁKI BEZ KONIECZNOŚCI ODSYŁANIA BO NIE MASZ CZASU NA TAKIE RZECZY !!!