Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Na jednej z aukcji na allegro kupiłem baterie do Samsunga S8 - na aukcji sprzedawca zapewniał, że jest to towar oryginalny od producenta. Po zakupie towar przyszedł do mnie - nie znam się na tym więc nie stwierdziłem tego że towar jest podrobiony bo się na tym nie znam.
Po roku użytkowania materia "spuchła" uszkadzając część telefonu w związku z czym udałem się do serwisu który od razu powiedział mi że jest to podróbka i ona jest winna powstałych uszkodzeń.
W związku z tym zostałem narażony na dodatkowe koszty, a sprzedawca którego poinformowałem o całym zdarzeniu powiedział mi, że gwarancja na tą część jest 180 dni i, że on nic w tej sprawie więcej nie zrobi.
Podkreślę też fakt że sprzedawca nie odniósł się w ogóle do zarzutu sprzedaż podrobionych części co oczywiście jest nie zgodne z polskim prawem.
Co w tej sytuacji mam zrobić?
@SeloSklep to nie reklamuj z gwarancji tylko rękojmi 🙂 rozpocznij spór i przedstaw żądania z opinią serwisu 🙂
nie mogę zacząć sporu z tego co widzie bo ta funkcja pod tym produktem u mnie na koncie jest niedostepna - jak to zrobić inaczej? P.S. kupiłem to na firme / fakturę.
@SeloSklep Po takim czasie sporu nie otworzysz, ale możesz poprosić Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeżeli sprzedawca nie wyłączył rękojmi, reklamuj z rękojmi, nie z żadnych gwarancji. Rękojmia trwa 2 lata. Po zgłoszeniu problemu przez formularz sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.
@SeloSklep, widzę, że prowadzisz z nami korespondencję mailową w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się ją pomyślnie rozwiązać.