anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem podrobiony Towar bateria Samsung

SeloSklep
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Na jednej z aukcji na allegro kupiłem baterie do Samsunga S8 - na aukcji sprzedawca zapewniał, że jest to towar oryginalny od producenta. Po zakupie towar przyszedł do mnie - nie znam się na tym więc nie stwierdziłem tego że towar jest podrobiony bo się na tym nie znam. 

Po roku użytkowania materia "spuchła" uszkadzając część telefonu w związku z czym udałem się do serwisu który od razu powiedział mi że jest to podróbka i ona jest winna powstałych uszkodzeń. 

W związku z tym zostałem narażony na dodatkowe koszty, a sprzedawca którego poinformowałem o całym zdarzeniu powiedział mi, że gwarancja na tą część jest 180 dni i, że on nic w tej sprawie więcej nie zrobi.

Podkreślę też fakt że sprzedawca nie odniósł się w ogóle do zarzutu sprzedaż podrobionych części co oczywiście jest nie zgodne z polskim prawem.

Co w tej sytuacji mam zrobić?

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@SeloSklep to nie reklamuj z gwarancji tylko rękojmi 🙂 rozpocznij spór i przedstaw żądania z opinią serwisu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SeloSklep
#1 Nowicjusz#

nie mogę zacząć sporu z tego co widzie bo ta funkcja pod tym produktem u mnie na koncie jest niedostepna - jak to zrobić inaczej?  P.S. kupiłem to na firme / fakturę. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@SeloSklep Po takim czasie sporu nie otworzysz, ale możesz poprosić Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Jeżeli sprzedawca nie wyłączył rękojmi, reklamuj z rękojmi, nie z żadnych gwarancji. Rękojmia trwa 2 lata. Po zgłoszeniu problemu przez formularz sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka