Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka nie zdążyła odebrać przesyłki z paczkomatu. Towar do mnie wrócił. Klientka nie chce zrezygnować z zakupu. Jakie konsekwencje powstałyby gdybym nie odebrała przesyłki od kuriera? Czy można ponownie wysłać paczkę generując etykietę w cenie 8,99?
@ewkakac1 jak nie chce zrezygnować, to niech opłaci ponowna wysyłkę 🙂 jak nie odbierzesz będzie na sortowni i potem zniszczona / zlicytowana, a jak nie odbierzesz i tak musisz wywiązać się z dostawy więc bez sensu i tak zwrot jest za darmo 😄
Tak można wygenerować etykietę za 8,99 zł
Dziękuję za błyskawiczna odpowiedź :)))
Niestety ciąg dalszy tej sprawy :/. Klientka ponownie opłaciła przesyłkę (zrobiła tradycyjny przelew bankowy). Ja natomiast mie mogę wygenerować ponownie etykiety ponieważ nie następuje import Allegro Inpost dla tego zamówienia.
No więc poproś ją o dopłatę do standardowej wysyłki i wyślij towar poza systemem, tradycyjnie.