anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący żąda zwrotu pieniędzy otwartego Opakowania które było fabrycznie zafoliowane

Client:64656684
#7 Wielbiciel#

Kupujący stwierdził że jedna sluchawka nie działa po otwarciu fabrycznie zafoliowanego towaru co teraz ? Allegro Lokalne

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:64656684 Wygląda to na reklamację. Musisz ją rozpatrzyć - masz na to 14 dni.
Możesz poprosić o odesłanie towaru w celu sprawdzenia.

oznacz moderatorów

Client:64656684
#7 Wielbiciel#

Nawet jeżeli sprzedałem produkt prywatnie ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:64656684 Oczywiście. Nawet jako osoba prywatna odpowiadasz za to co sprzedajesz.
Zwrotu nie musisz przyjmować ale rozpatrzyć reklamację już musisz.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:64656684 a co to ma do rzeczy odpowiadasz za towar do 2 lat za działanie, do roku domniema się że wada tkwiła w produkcje i musisz reklamację przyjąć i rozpatrzyć, to nie jest zwrot !!! a reklamacja, radzę poprosić o odesłanie i ogarnąć bo allegro wypłaci kasę kupującemu z protect i Ciebie obciąży 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:64656684
#7 Wielbiciel#

Zakładając że produkt nie działa po otwarciu fabrycznie zafoliowanego towaru i baba będzie chciala wzrot skąd mam mieć pewność że ona coś z nim zrobiła i temu nie działa 

oznacz moderatorów