Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient napisał "Klient napisał "Bardzo proszę o wysłanie zabawki w takim terminie, żeby dotarła do mnie dopiero 11 grudnia" wg Allegro dzisiaj muszę wysłać żeby słupki nie pospadały. Jestem Super Sprzedawcą
No zgadza się albo słupki albo negatyw, tak jest!
@Francia2 przesyłkę należy nadać zgodnie z treścią umowy, czyli dziś 😉
@Francia2 słupki to Ci pospadają jak zerwiesz negatywa od klienta , 1 opóźniona przesyłka wiele w statystykach nie namiesza .
@mdrogeria zależy ile ma paczek miesięcznie bo ilość nie może spaść poniżej 98 % czyli na 50 zamówień wysłanych jedną może opóźnić i na nic to nie wpłynie 🙂
Swoją drogą @Francia2 poproś o anulowanie, wytłumacz jak działa chory system punktacji i niech kupi dwa dni przed, wiesz że przewoźnicy mają z reguły dwa dni i ciężko zagwarantować dostawę na konkretny dzień a tym bardziej jak wybrał allegro one 🙂
@Francia2 ot ... taka historyjka sprzed ok roku , transakcja z wiadomością : proszę wysłać za nie pamiętam już ile dni bo wyjeżdża , ok , przygotowałem i odłożyłem , po 2 dniach dyskusja ,, dlaczego jeszcze nie ma przesyłki , okazało się ,że zmienił plany i nie wyjechał ,tylko mu się zapomniało poinformować o tym sprzedawcę .
@Francia2 jeśli prześlesz nam potwierdzenie, że kupujący poprosił Cię o opóźnienie przesyłki, wykluczymy ją ze statystyk w Twojej jakości sprzedaży.