Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem małym producentem mebli szafeczki robione są pod konkretne zamówienie więc czas oczekiwania jest wydłużony trafił się kupujący który żąda wcześniejszej wysyłki towaru straszy mnie konsekwencjami dyskusja negatyw zwrot towaru. Proszę go aby anulował zamówienie bo nie jestem w stanie w okresie przedświątecznym wysłać wcześniej a on swoje że nic go to nie obchodzi on żąda i koniec. Jakie mam opcje w tej sytuacji.
Oddać kasę anulować zamówienie
@MEBLE4YOUsc podałeś w ofercie czas wysyłki , kupujący zawierając transakcję zaakceptował go , napisz mu ,że ma prawo zmienić zdanie i anulować zakup .
Tak tylko on twierdzi że wystawi negatyw jak tego uniknąć.
Tak wszystko fajnie tylko jak w tej sytuacji uniknąć negatywu
@MEBLE4YOUsc nie unikniesz , musisz się uodpornić ,
@MEBLE4YOUsc Jak widać na przykładzie, komentarze negatywne na Allegro to nie tylko ocena transakcji ale w większości przypadków forma szantażu, bo jak inaczej nazwać tą sytuację ?Patologia stworzona przez serwis.
Kiedyś komentarz negatywny czy to odzwierciedlał czy nie odzwierciedlał prawdziwie przebiegu transakcji, nie działał na szkodę sprzedającego tak jak dzisiaj.Decyzję o zakupie podejmowali kupujący i to oni mieli wpływ na sukces lub upadek sprzedającego.Dzisiaj decyzję od tym czy sprzedający będzie nadal funkcjonował na portalu, podejmuje Allegro na podstawie subiektywnych opinii wystawionych przez roszczeniowych kupujących.
@MEBLE4YOUsc Napisz i opisz swój problem bezpośrednio do Allegro. Może mają/znajdą jakieś sensowne rozwiązanie.