Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący anulował przesyłkę a ja zdążyłem ją wysłać ,otrzymał całą kwotę zwrotu co mam teraz zrobić ,nr przesyłki (00)25900773 0 34621859 7
@outletzabawki następnym razem w chwili podjęcia transakcji do realizacji zmieniaj jej status uniemożliwiając tym samym anulowanie i automatyczny zwrot środków , kwota niewielka , napisz do klienta prośbę o jej zwrot lub weź stratę na klatę .
@outletzabawki oprócz kosztów za wysyłkę dojdzie jeszcze za powrót
@outletzabawki W takiej sytuacji towar nie należy do klienta, więc wystarczy, że go nie odbierze, a paczka wróci do Ciebie. Niestety zostaną naliczone Ci koszty zwrotu nieodebranej paczki. Możesz skontaktować się z przewoźnikiem i zapytać o możliwość zawrócenia paczki.
Transport przewyższy wartość towaru 😭
@Client:44052296 taka mała życiowa nauczka 😉, pamiętaj, ze za KAŻDYM razem zanim wydrukujesz etykietę zmień statu wysyłki, o czym wspomniał @mdrogeria