Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupujący Epb12 zakupił u mnie ramki w dniu 18 grudnia. Ramki wraz z faktura otrzymał w terminie. Nie składał żadnej reklamacji ani zwrócił towaru. W dniu 4 stycznie kupujący wystawił negatywną opinię, niezgodną z prawdą, że sprzedaje niby ramki z odklejającymi się naklejkami. Sprzedaje tylko ramki drukowane zgodne z opisem. Po próbie kontaktu z się z kupującym, kupujący zażądał 10 ramek gratis w zamian za usunięcia negatywnego komentarza. Po odmowie dokonywał kolejnych telefonów obrażając i ubliżając mi. Pragnę zaznaczyć, że osoba na którą jest zarejestrowane konto Epb12 nic nie wiedziała o transakcji gdyż udostępniła konto komuś obcemu. Opinia negatywna kupującego została usunięta a konto kupującego zawieszone. Kupujący rozpoczął dyskusję, w której w żaden sposób nie przedstawił podstaw do swojego zarzutów ani reklamacji. Wielokrotnie w dyskusji mnie obrażał. Dyskusji złośliwie nie zakończył i przez to straciłam status super sprzedawcy. Uważam, że takie rozwiązanie z Państwa strony jest niesprawiedliwe, gdyż wiele wkładam w pracy aby jakość sprzedaży była najlepsza. Proszę o pomoc, straciłam status super sprzedawcy na który tak ciężko pracuje.
Nieładnie ze strony kupującego i Allegro, Allegro nie chce się wyjaśniać niczego.
@PORAMKI pół godziny temu, dokładnie o godz. 16:45, zakończyliśmy tę dyskusję i oznaczyliśmy jej status jako rozwiązana.
Bardzo dziękuję 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂