anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący celowo nie zakończył dyskusji a administracja allegro nie reaguje. Ja tracę ocenę superplus

MAMY ROZWIĄZANIE!
PORAMKI
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, kupujący Epb12 zakupił u mnie ramki w dniu 18 grudnia. Ramki wraz z faktura otrzymał w terminie. Nie składał żadnej reklamacji ani zwrócił towaru. W dniu 4 stycznie kupujący wystawił negatywną opinię, niezgodną z prawdą, że sprzedaje niby ramki z odklejającymi się naklejkami. Sprzedaje tylko ramki drukowane zgodne z opisem. Po próbie kontaktu z się z kupującym, kupujący zażądał 10 ramek gratis w zamian za usunięcia negatywnego komentarza. Po odmowie dokonywał kolejnych telefonów obrażając i ubliżając mi. Pragnę zaznaczyć, że osoba na którą jest zarejestrowane konto Epb12 nic nie wiedziała o transakcji gdyż udostępniła konto komuś obcemu. Opinia negatywna kupującego została usunięta a konto kupującego zawieszone. Kupujący rozpoczął dyskusję, w której w żaden sposób nie przedstawił podstaw do swojego zarzutów ani reklamacji. Wielokrotnie w dyskusji mnie obrażał. Dyskusji złośliwie nie zakończył i przez to straciłam status super sprzedawcy. Uważam, że takie rozwiązanie z Państwa strony jest niesprawiedliwe, gdyż wiele wkładam w pracy aby jakość sprzedaży była najlepsza. Proszę o pomoc, straciłam status super sprzedawcy na który tak ciężko pracuje. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Nieładnie ze strony kupującego i Allegro, Allegro nie chce się wyjaśniać niczego.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PORAMKI pół godziny temu, dokładnie o godz. 16:45, zakończyliśmy tę dyskusję i oznaczyliśmy jej status jako rozwiązana. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
PORAMKI
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 

oznacz moderatorów