Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem dwa opakowania pokarmu dla królików Kupujący twierdzi, że króliki nie jedzą prosiłem o zdjęcia oraz odesłanie zamkniętego opakowania w celu oceny i Cisza obawiam się, że to naciąganie Jak mam się zachować jako sprzedający?
@jax1987 Cześć. Czy kupujący odstąpił od umowy lub złożył reklamację?
Ze zwrotem środków możesz wstrzymać się do czasu, aż otrzymasz zwracany pokarm dla królików.
nie złożył tylko napisał wiadomość ,że oczekuje zwrot poniesionych kosztów bo króliki nie jedzą.
W takim razie możesz domagać się odesłania towaru do sprawdzenia. Jeśli odeśle i karma faktycznie ma jakieś wady, oddaj mu wszystkie koszty, także koszt odesłania. Jeśli nie odeśle, możesz odrzucić jego reklamację. W celu weryfikacji jakości pokarmu, powinieneś nabyć królik i sprawdzić, czy będzie jadł 🙂
To ładnie mu wyjaśnij że może odesłać, złożyć reklamacje.
A co z negatywem bo wiadomo Allegro trzyma stronę kupujących.
Robi cie w balona, nie daj się,cwaniak i tyle.Pisz niech odsyła ,co sie dzieje z tym narodem ;)Już w czaszkach p.....
Wybacz mi, ale muszę, inaczej się uduszę...
...aż otrzymasz zwracany pokarm dla królików
😂🤣😂🤣😂
Spadłam z krzesła
@Kasiulki2 Rzeczywiście wyszło z tego niefortunne sformułowanie 😅😂
Za to poprawiłaś mi humor na tydzień🤗🤗🤗
@Kasiulki2 Że niby odczłowieczy haft dokróliczy? 🤣
@jax1987 Skoro króliki nie jedzą, to może są chore?
Poczeka aż zjedzą.🤗
@jax1987 Może królikom akurat taka karma nie smakuje, a może są chore. Może być wiele przyczyn. Jeżeli pokarm nie jest przeterminowany, to nie ma podstawy do reklamacji.
To jest siano to termin roczny posiada
Potrzebujesz siana, zadzwoń do bociana 🙂
@jax1987 Jeśli kupujący rzeczywiście odeśle produkt jako zwrot, to masz prawo obniżyć wartość zwrotu pieniędzy.
Zgodnie z prawem kupujący „ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy” (Art. 34 ustawy o prawach konsumenta).
Kupujący może sprawdzić/przetestować produkt w taki sposób, w jaki mógłby zrobić to w sklepie stacjonarnym. Domyślam się, że niewielu kupujących umożliwia swoim królikom degustację sianka w sklepach zoologicznych.
@ko_alka Wszystko wskazuje na reklamację, więc niczego nie może obniżać.
Poza tym tutaj królik jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości 🙂
Ja zwrócę za wszystko tylko kupujący oczekuje całego zwrotu a o odesłaniu nic nie wspomina . Czy Allegro może mi udzielić informacji czy dany klient nie robi tego z innymi sprzedawcami?
@jax1987 Mogę sprawdzić sytuację na koncie kupującego, ale i tak nie będę mogła udzielić Ci tych informacji, przykro mi.
Jeśli kupujący złożył Ci reklamację, to masz prawo do zapoznania się ze stanem faktycznym produktu i dopiero po oględzinach sianka rozstrzygnąć, czy reklamacja jest zasadna.
Najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się z kupującym w tej sprawie - przedstaw swoje stanowisko, a także ustalcie, czy jest to zwrot czy reklamacja.