anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący chce zwrotu karty graficznej

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#

Witam sprawa wygląda następująco kupujący odebrał kartę graficzną która zamiast sprawdzić i przetestować  tak jak przyszła postanowił najpierw wyczyścić pędzelkiem i przetrzeć alkoholem izopropylowym wymienić pastę i termopady na podstawie filmiku YouTube żeby było szybciej niby po czym karta zaczęła osiągać temperatury 95 stopni i sypał rdzeń błędami. U mnie temperatura karty w teście furmark osiągała max 77 stopni. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@KryPauZak Sprzedałeś prywatnie? > jeżeli tak to nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu > masz za to rozpatrzeć reklamację > jeżeli kupujący ją składa > możesz zażądać wtedy odesłania karty lub rozpatrzyć na odległość > tak czy tak masz 14 dni na ew. odrzucenie reklamacji > po tym terminie reklamacje uznaje się za przyjętą.

oznacz moderatorów

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#

Prywatnie na allegro lokalnie została sprzedana reklamacji nie przyjąłem z racji ingerencji w sprzęt. Kupujący sporządził wniosek do allegro protect co teraz ? 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@KryPauZak Musisz czekać na decyzję Allegro > spokojnie i rzeczowo odpowiadaj w korespondencji > i terminowo tzn w ciągu 24 h > a co będzie dalej > ???

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Ziolko39 przeciez wiesz co bedzie, nie przyjął reklamacji a nie odrzucił reklamacje to jest znacząca różnica 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@az1rael Może to tylko złe sformułowanie ? Zapytajmy.

@KryPauZak Nie przyjąłeś reklamacji czy ją odrzuciłeś?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystko zależy co było w tej dyskusji,m jak ją prowadziłeś. Może  nawet dostać bez konsekwencji dla Ciebie. Moim zdaniem nie powinien nic dostać, jeżeli to co piszesz jest prawdą.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@LEW433   "...jeżeli to co piszesz jest prawdą."

Nie jest ważne co jest prawdą lecz to co napisał w "dyskusji"

Bo tam mógł opisać trochę inaczej niż tutaj, lub nie napisać nic. A  takie nic też się zdarza w dyskusjach. Ważne czy zapytał kupującego o jakieś kwalifikacje, przygotowanie techniczne do takich "konserwacji"

Ważne też czy kupujący pytał się o zgodę na takie czynności.

A co jeśli okaże się ze to był uprawniony serwisant?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To napisałem: Wszystko zależy co było w tej dyskusji, jak ją prowadziłeś.🤗

oznacz moderatorów

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#

Będę nadal przy tym samym nie przyjmę reklamacji ze względu na ingerencję w sprzęt jeśli karta była by w stanie jakim trafiła do kupującego i występowało by to co pisze kupujący wtedy mógł by ją zwrócić. Karta została wysłana sprawna oraz temperatury maxymalnie było to 77 stopni i w teście furmark żadnych błędów nie wykazywala więc usterka wystąpiła po nieudolnym serwisie pana po którym nagle zaczęła wyrzucać błędy i temperatura sięgała 95 stopni. Tego się cały czas trzymałem a kupujący cały czas pisał że zacięła mi się płyta i takie tam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rozumiem, ale jak składa reklamację to nie możesz jej nie przyjąć, musisz ją rozpatrzyć i jak uważasz że jest bezpodstawna to ją odrzucasz.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@KryPauZak Zrób tak jak Ci pisze @LEW433 > odrzuć reklamację > nie pisz, że nie przyjmujesz

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Dobrze  ci radzą LEW i  Ziolko.  Trzeba uważać na słowa, wyraz "przyjmuję"  może być rozumiany jako zgoda, akceptacja.

Słowo odrzucam jest w tej sytuacji  właściwe  i przez wszystkich zrozumiałe.

oznacz moderatorów

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#

Nie pytał o wymianę tylko podjął się na swoją rękę z tego co pisze to kilka kart już rozbierał i czyścił ale nie jest żadnym kwalifikowanym serwisantem. Po czyszczeniu i wymianach bo stwierdził że wszystko stare i skruszałe było choć bez rozebrania nie mógł tego stwierdzić a temperatury u mnie bez wymiany były 77 jak na tą kartę bdb wynik więc mógł spokojnie testować ale tego nie zrobił.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale reklamację rozpatrzyłeś i ją odrzuciłeś?

oznacz moderatorów

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#

Tak odrzuciłem dlatego zwrócił się do allegro protect. Wczesniej pisał też żebym zwrócił mu połowę za kartę to może kiedyś sobie ją naprawi ale ja odpisałem że za czyjeś błędy nie będę płacił. 

oznacz moderatorów

KryPauZak
#9 Pomysłodawca#

A jeszcze mam takie pytanie czy allegro protect tak łatwo wypłaca pieniądze kupującym ? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@KryPauZak taaak przełatwo wypłacają bo potem równie łatwo obciążają nim sprzedającego uokik powinien im za to rozum do głowy przed zad nakopać 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@KryPauZak pamiętaj musisz użyć sformulowania w dyskusji odrzucam złożona reklamację z powodu ingerencji osoby nieuprawnionej nieposiadającej potwierdzonych kwalifikacji w przedmiot umowy kupna sprzedaży jaką jest karta graficzna (podaj co zakupił)

oznacz moderatorów