anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący na odległość ma obowiązek dostarczenia wadliwy produkt do punktu sprzedaży .

MAMY ROZWIĄZANIE!
jarek09876
#8 Zapaleniec#

Czy w ramach gwarancji ponoszenie kosztów nie jest po stronie sprzedajacego ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_Likos_
#21 Demiurg#

@jarek09876  Przy reklamacji z rękojmi:

jeśłi reklamacja zostaje uznana - sprzedajacy powinien zwrócić wszystkie koszty ( także te transportu).

Jeśli reklamacja zostaje nieuznana - tutaj sprawa jest sporna lecz większośc sklepów wówczas nie zwraca kosztów lecz albo odsyla albo wzywa kupujacego do pokrycia kosztów odbioru.

Własnie z tego powodu kupujący wysyła na własny koszt. Poniewaz obowiązek pokrycia kosztów powstaje dopiero po uznaniu reklamacji.

Przy reklamacji z tyt gwarancji:

- wszystko powinno być opisane w regulaminie sprzedajacego lub na karcie gwarancyjnej. Tutaj sprzedający nie musi w ogólepokrywać kosztów transportu

 

oznacz moderatorów
jarek09876
#8 Zapaleniec#

Zepsuty zasilacz od kamery, wiec jeśli gwarancja zostanie uznana sprzedawca powinien, czy jest zobowiązany zwrócić koszty ?

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@jarek09876  tak jeśłi reklamacja była  ztytułu rękojmi ( reklamowałeś u sprzedajacego) i uznal on reklamacje to powinien zwócić wszystkie koszty. Razem z kosztami przesyłek

oznacz moderatorów
jarek09876
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów