Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący napisał w dyskusji że anuluje zakup. Ale nie anulował go ani nie zrobił zwroty. Czy wysyłać paczkę?
Kupujący wystawił również ocena 1, 1 oraz komentarz tragedia. Mimo iż paczka została przez nas nadana w zadeklarowanym czasie. jak rozwiązać ten problem.
Coś mi tutaj nie pasuje.
1. Pytasz czy nadać paczkę.
2. Piszesz, że przesyłka została nadana w zadeklarowanym czasie.
Spróbuj dogadać się z kupującym. I... popracuj nad jakością obsługi klienta bo w ostatnim czasie trochę tych negatywów załapaliście.
Przesyłka jest nadana, ale kurier nie odebrał jej w terminie.
Czyli nie wysłaliście, i nie wysyłajcie bo i tak nie odbierze.
Ale kupujący poinformował was, że odstępuje od umowy. Moim zdaniem to wystarczy aby anulować taką sprzedaż. Podłączasz kopię deklaracji kupującego z dyskusji do dokumentów księgowych i oddajesz klientowi wpłatę.
@MotoBudny jeśli chodzi o dyskusję do zamówienia nr 049ebc00-f4d0-11ed-b8da-51a6f3c9fdb8, to kupujący napisał, że rezygnuje z zamówienia, więc nie powinniście nadawać przesyłki do niego. Gdy sprzedający zmieni status zamówienia, kupujący nie ma już możliwości anulowania. Wciąż może odstąpić od umowy.