anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesylka w transporcie

WorldAutomotive
#7 Wielbiciel#

Witam wyslalismy towar przez paczkomat. Do klienta nr 4383944 trafil uszkodzony karton a zawartosc wylana, Dostalismy zdjecia, chcemy zlozyc reklamacje na dostawce. Prosze o informacje zwrotna pzdr Ewa [edycja]World Automotive

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@WorldAutomotive zacznij od protokołu szkody  ,następnie reklamacja tu -https://inpost.pl/reklamacja  

nie licz na zbyt wiele ....

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@WorldAutomotive 

Dzień dobry,

w takiej sytuacji do reklamacji potrzebny będzie protokół szkody. 

Protokół szkody można uzupełnić:

1) Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
2) Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy
i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
3) W zakładce „Kontakt” na stronie: www.inpost.pl/kontakt pod hasłem: „Protokół szkody”.

Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o rozmiarze do 10MB.
W przypadku chęci przesłania dodatkowych zdjęć należy skierować je na adres: protokol@inpost.pl (w tytule umieszczając numer przesyłki). Protokół należy sporządzić nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki.

 

Jeśli protokół został już spisany, można od razu przejść do zgłoszenia reklamacji.

Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny:

https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym. 

 

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

 

 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@WorldAutomotive sprawdź najpierw, czy zawartość nie podpada pod wyłączenia z transportu. Tu np. przykład z branży motoryzacyjnej wyłączeń:

"Oleje samochodowe, płyny hamulcowe i pokrewne
Przewóz olejów samochodowych, płynów hamulcowych, dodatków do olejów i paliw oraz pokrewnych towarów jest zakazany w sieci InPost."

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

złóż reklamację ale moja w inposcie była odrzuconoa bo nie przyjmują płunów, cieczy. wysyłałąm kiedyś szampony i oliwki dla dzieci - wyłączone z przewozu w inpost i wtedy jeszcze w dpd. wyszło na to ze tymi smartowmi nie mozna było wysyać bo łamało regulaminy

wiec wysylalismy a jak sie rozlalo to zwracalismy kase i bralismy to na siebie.

oznacz moderatorów