Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedaję urządzenia do detoxu i elementy wymienne do niego, których nie mogę przyjąć używanych, ponieważ są elementem higienicznym. I właśnie o ten element mi chodzi.
Mam wszystko opisane w ogłoszeniu (rozmiar, rodzaj wejścia ze zdjęciem z miarką, kolor itp..), a mimo wszystko Kupujący kupują i zwracają, bo:
- nie ten kolor
(tłumaczą: "przyznam się szczerze, że nie czytałam ogłoszenia, a coś ten biały mi nie pasuje"),
- nie pasuje im do sprzętu innego producenta, nie ten rozmiar wtyku
(przyznają się telefonicznie, że chcieli spróbować włożyć, że opakowania były podobne to założyli, że pasują, albo że wcale nie przeczytali ogłoszenia i kupili w ślepo),
- jednak nie chcą tego produktu
(produktu używanego nie mogę przyjąć, nawet opisałem to w regulaminach zwrotów dlaczego, wpisałem cytat z ustawy o produktach higienicznych).
Edytuję te ogłoszenia, co zwrot. Piszę większymi literami, używam pogrubienia, dodaję zdjęcia ... i nic.
Klient nie musi umieć czytać ,może nawet nie widzieć ale i tak według regulaminu będzie miał rację .
Czyli mam wciąż te zwroty akceptować, czekać na prowizję i cieszyć się, że moje pakowanie i wysyłanie to wolontariat ? 🙂
Ja to rozumiem i też mnie to dotyka często ale takie są tu reguły i musimy się stosować lub szukać lepszych miejsc sprzedażowych.
@Conditore Zapakowane firmowo rzeczy musisz przyjąć. Rozpakowanych - nie. Oczywiście klient może wystawić negatyw ( taki szantażyk), nawet jak nie ma racji.