Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mamy taki problem. Kupujący zamówił u nas fototapete na konkretny wymiar robiony pod niego.
Poprosił o wysyłkę do Niemiec. Paczka została prawidłowo wysłana, kurier dwukrotnie podejmował próbę dostarczenia ale pod wskazanym adresem nikogo nie było.
Paczka wróciła do Nas, a kupujący domaga się zwrotu pieniędzy. Na nic tłumaczenia, dyskusja allegro.
Co robić?
Zacząć liczyć go za magazynowanie jego towaru.
@Client:89641334 Tu masz opisane w jakich przypadkach nie musisz przyjąć, towar na zamówienie:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/w-jakich-przypadkach-moge...
@Client:89641334 Na to nic nie poradzisz. Trzeba kasę oddać.
@Client:89641334 produkty na zamówienie nie podlegają pod zwrot, nic nie wykombinuje 😉 Poproś o dopłatę na ponowną wysyłkę 🙂
@Client:89641334 Oddaj, wlicz to w straty. Jeśli już jest Dyskusja, klient może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to może oznaczać dla Ciebie większe kłopoty.
@xyz96 już nie strasz produkt na zamówienie nie podlega zwrotowi 🙂
@Client:89641334 jak będzie dyskusja podeślij allegro z ich własnej pomocy 😄
Bez jaj. To na tym ma polegać to forum? To że kasę mogę oddać to ja wiem. Liczyłem na jakieś konkrety.
Jakie konkrety? Możesz oddać i mieć spokój, możesz nie oddać i czekać na rozwój wydarzeń. Klient może wystąpić do POK.
Mogę też każda reklamację zasadną czy nie uznawać. Mogę też towar bez zapłaty wysyłać i też mieć spokój. Mamy 21 wiek i jakieś prawo, które to reguluje czy nie?
@Client:89641334 Oczywiście że możesz powtórnie wysłać,pytanie czy zostanie odebrany.
Ja robię to tak, koszt magazynowania towaru 30 zł za dobę po trzech miesiącach protokół że towar przechodzi na moją własność z tytułu pokrycia kosztów magazynowania i dowidzenia. Żaden sąd nie pomoże a już był.
@krejzole I jest konkret.😁
Tylko 30 zł? Zrób 130, szybciej towar będzie Twój 🙂
@Client:89641334 No więc skoro wszystko wiesz, znasz prawo, nie chcesz oddać, to po co pytasz? Było tu wiele wątków, w których sprzedawcy płakali po zablokowaniu konta i kont powiązanych po wypłacie rekompensaty z POK w najróżniejszych sytuacjach. Poszukaj. Jak było w Twoim przypadku można byłoby ocenić, gdyby mógł się tu wypowiedzieć kupujący. Poczekaj na finał Dyskusji.
@Client:89641334 proszę 🙂
Kupujący nie odebrał nie wywiązał się z umowy
Kodeks Cywilny
Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
Nawet jak by chciał bo może odstąpić to możesz odmówić
Ustawa Konsumencka
Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;