anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przesyłki, czy otrzymam rabat transakcyjny?

credit24
#8 Zapaleniec#

Kupujący kliknął kup teraz i zaznaczył obiór osobisty. Nie pojawił się po odbiór towaru. Allegro nie chce zwrócić prowizji pomimo tego że do zakupu nie doszło. Jak z tym walczyć ? Jak odzyskać pieniądze ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@credit24 w przypadku nieodebrania przesyłki oznaczonej jako odbiór osobisty wciąż możesz otrzymać rabat transakcyjny. Spróbuj proszę skontaktować się z kupującym, aby zwrócił towar za pomocą zakładki Moje zakupy lub odstąpił od umowy i odpowiedział na e-maila od nas potwierdzając brak odbioru towaru.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

credit24
#8 Zapaleniec#

Kupujący nie kliknie w link i nie wypełni formularza zwrotu. Co w takiej sytuacji zrobić? Jest to zakup w celu wystawienia negatywnego komentarza

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@credit24 odwołałeś się już od decyzji odmownej dot. rabatu transakcyjnego? Nie widzę takiego zgłoszenia , na koncie z któego piszesz, proszę napisz do nas za pomocą formularza i w nim przedstaw swoje obawy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

credit24
#8 Zapaleniec#

Tak. Chodzi o konto [edycja]

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@credit24 nie mogę niczego obiecać, ale poprosiłam o ponowną weryfikację tej sprawy. Jutro powinnam móc wrócić do Ciebie z odpowiedzią.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

@credit24 

Na przyszłość przy odbiorach osobistych pozostaw tylko opcje przedpłaty.

Kupującego możesz poinformować ze jeżeli nie Odstąpi od Umowy będziesz pobierał codzienna opłatę za magazynowanie jego towaru i po paru miesiącach wystawisz pierwszy rachunek 😉 ,powinien szybko odezwać się.

oznacz moderatorów

credit24
#8 Zapaleniec#

Proszę wziąć pod uwagę informacje dostępne na screenie . Jest tam informacja ze należy się umówić na odbiór towaru 

BEA36679-6AE2-4376-9D6D-4FD60810AB3A.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@credit24 dziękuję, zapoznałam się z całą historią Twojej korespondencji z kupującym, więc zdaje sobie sprawę, że miałeś taki zapis. Nie mogłam zatwierdzić Twojego zrzutu, ponieważ zawierał Twoje dane osobowe, dlatego nie jest widoczny na forum. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@credit24 otrzymałam odpowiedź, że po ponownej weryfikacji rabat transakcyjny za to zamówienie został Ci przyznany 🙂 Cieszę się, że mogłam pomóc rozwiązać ten problem! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów