Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u nas dywaniki samochodowe - produkt spersonalizowany pod indywidualne preferencje ( różowy napis Asia Queen) - nie odebrał przesyłki, . Wysłałem wiadomość z prośbą o dyspozycję i cisza. Miałem już w przeszłości podobne zdarzenie i zostałem wtedy z niesprzedawalnym produktem.. Odbierać zwrotną paczkę? Poprzednim razem odebrałem,allegro zwróciło klientowi kasę,a ja zostałem z niesprzedawalnym produktem -tak na pocieszenie.
@anicar niestety na punkty nie ma rady , jeśli jest to produkt wykonany w/g specyfikacji klienta , przesyłkę wysłałeś zgodnie deklaracją i w ofercie umieściłeś informację o braku zwrotu możesz nie odbierać przesyłki , towar należy do klienta , a allegro jak ma gest nich mu wypłaci rekompensatę . Jak klient otworzy Ci dyskusję wróć do nas .
W zasadzie zrobiłeś co było można, wysłałeś wiadomość, niestety zdarzają się takie przypadki, Lepiej odebrać- nie znamy powodu dlaczego nie odebrał.
@anicar może jakieś zdarzenie losowe. Dostawa nie przypadkiem na tereny klęski żywiołowej?