anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący nie odebrał przesyłki

anicar
#9 Pomysłodawca#

Klient kupił u nas dywaniki samochodowe - produkt spersonalizowany pod indywidualne preferencje ( różowy napis Asia Queen) - nie odebrał przesyłki, .  Wysłałem wiadomość z prośbą o dyspozycję i cisza. Miałem już w przeszłości podobne zdarzenie i zostałem wtedy z niesprzedawalnym produktem.. Odbierać zwrotną paczkę? Poprzednim razem odebrałem,allegro zwróciło klientowi kasę,a ja zostałem z niesprzedawalnym produktem -tak na pocieszenie.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@anicar niestety na punkty nie ma rady , jeśli jest to produkt wykonany w/g specyfikacji klienta , przesyłkę wysłałeś zgodnie  deklaracją  i w ofercie umieściłeś informację o braku zwrotu możesz nie odbierać przesyłki , towar należy do klienta , a allegro jak ma gest nich mu wypłaci rekompensatę . Jak klient otworzy Ci dyskusję wróć do nas .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie zrobiłeś co było można, wysłałeś wiadomość, niestety zdarzają się takie przypadki, Lepiej odebrać- nie znamy powodu dlaczego nie odebrał.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@anicar może jakieś zdarzenie losowe. Dostawa nie przypadkiem na tereny klęski żywiołowej?

oznacz moderatorów