Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak, jak pisałem w poprzednich wiadomościach, kupujący wygrał aukcję i nie zapłacił. Dopiero wczoraj po 7 dniach o 21,38 (aukcja zakończona 23.11.2025 o 21,45) poinformował, że kupił taniej na innej aukcji. Moja skromna odwiedź to : .... poważni allegrowicze nie postępują w ten sposób. Najdziwniejsze, że otrzymałem informację o naliczeniu prze Allegro prowizji za nie sprzedany przedmiot. Napisałem maila i czekam na odpowiedź. Nie bardzo rozumiem, przecież Allegro czyta każdą wiadomość od sprzedającego do kupującego i dobrze wie, że kupujący nie spełnił oczekiwań sprzedającego, a wręcz wykiwał go.
@ojciec2008 a skąd taki news, że Allegro czyta każdą wiadomość🤔, gdyby oni chociaż przeczytali każdą dyskusję ze zrozumieniem, to już byłby sukes😉
Cześć, @ojciec2008. W takiej sytuacji możesz ubiegać się o zwrot naliczonej prowizji.
Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz nieopłacony produkt.
Na złożenie wniosku masz 45 dni od zawarcia transakcji.
To jest dla mnie "masakra", wiosek kompletnie niezrozumiały. Mam się teraz gimnastykować jak go wypełnić, wszedłem w Zamówienia i dalej nie wiem o co chodzi, mnóstwo tabelek. Nigdy do tej pory nie miałem z tym do czynienia.
Ojciec jesteś 18 lat na Allegro i nie wiesz jak zrobić tak prostą rzecz 🤔
Po pierwsze to nie słuchaj @MiMary , bo ona Cię kieruje do salcesona😉
wejdź i znajdź takie coś, później sobie już poradzisz
@KOGIEL_T, racja, już edytowałam wpis z odnośnikiem do zamówień 🙂
Jeszcze jedno pytanie: złożyłem wniosek o zwrot prowizji, jednak tej prowizji nie zapłaciłem. Czy mam wpłacić na konto Allegro ?
@ojciec2008, nie musisz wpłacać - jeśli otrzymasz zwrot prowizji, to zrobimy na Twoim koncie korektę naliczonych opłat.
@KOGIEL_T, prowizja za ten zakup została naliczona na koncie sprzedającego.
Naliczone opłaty można sprawdzić w tej zakładce i z poziomu tej samej zakładki od razu uregulować saldo - jeśli zaakceptujemy wniosek o zwrot prowizji, to sprzedający nie będzie musiał wpłacać środków na poczet tej opłaty, ponieważ zrobimy na jego koncie korektę (zwrot naliczonej prowizji).
Już jest wszystko ok, nie muszę wpłacać prowizji.
Chyba się udało, złożyłem wniosek. Będę czekał na zwrot prowizji.