anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zapłacił za ptrzedmiot

ojciec2008
#9 Pomysłodawca

Tak, jak pisałem w poprzednich wiadomościach, kupujący wygrał aukcję i nie zapłacił. Dopiero wczoraj po 7 dniach o 21,38 (aukcja zakończona 23.11.2025 o 21,45) poinformował, że kupił taniej na innej aukcji. Moja skromna odwiedź to : .... poważni allegrowicze nie postępują w ten sposób.  Najdziwniejsze, że otrzymałem informację o naliczeniu prze Allegro prowizji za nie sprzedany przedmiot. Napisałem maila i czekam na odpowiedź. Nie bardzo rozumiem, przecież Allegro czyta każdą wiadomość od sprzedającego do kupującego i dobrze wie, że kupujący nie spełnił oczekiwań sprzedającego, a wręcz wykiwał go.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ojciec2008  a skąd taki news, że Allegro czyta każdą wiadomość🤔, gdyby oni chociaż przeczytali każdą dyskusję ze zrozumieniem, to już byłby sukes😉

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @ojciec2008. W takiej sytuacji możesz ubiegać się o zwrot naliczonej prowizji. 

Aby złożyć wniosek:
  1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat transakcyjny (prowizję od sprzedaży). Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty.

  2. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

  3. Zaznacz nieopłacony produkt. 

  1. Kliknij [Złóż wniosek].

Na złożenie wniosku masz 45 dni od zawarcia transakcji.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ojciec2008
#9 Pomysłodawca

To jest dla mnie "masakra", wiosek kompletnie niezrozumiały. Mam się teraz gimnastykować jak go wypełnić, wszedłem w Zamówienia i dalej nie wiem o co chodzi, mnóstwo tabelek. Nigdy do tej pory nie miałem z tym do czynienia.

oznacz moderatorów