anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący odebrał paczkę za pobraniem ale brak widocznej kwoty pobrania

insp_Gadget1
#7 Wielbiciel#

Kupujący zakupił przedmiot z płatnością za pobraniem. W systemie widnieje jako paczka odebrana a w "statusie płatności" :

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Zapłacono 0,00 zł z 502,49 zł
 
Czy da się to jakoś sensownie wyjaśnić? Czy od kupującego nie została pobrana opłata przez kuriera czy może cały proces trwa dłużej niż 5 dni? (paczka odebrana 5 dni temu)
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Różnie z tym bywa, pamiętam ze raz miałem 14dni, ale w większości jest to od 5-7 dni.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@insp_Gadget1 
Korzystałeś z wysyłki poprzez Allegro? Zgłoś reklamację do Allegro, wszak sami w załączniku nr 16 do regulaminu Allegro deklarują:

11. Przekazywanie pobranych od Adresata środków pieniężnych:
b. w ramach Usług świadczonych w oparciu o Usługę Dostawy z wykorzystaniem Funkcjonalności WzA w ramach metod dostawy: Allegro Kurier UPS Pobranie, Allegro Kurier DPD Pobranie i Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup Pobranie, dokonywane jest za pośrednictwem operatora płatności, którym jest Allegro Finance, na konto bankowe Sprzedającego wskazane przez Sprzedającego w ramach Konta, w terminie 2 dni roboczych od doręczenia Przesyłki, w tym dokonywane jest zgodnie z Regulaminami Dostawcy.

Skoro od sprzedawców wymagają przestrzegania terminów, to sami też niech się z nich wywiązują.

oznacz moderatorów

insp_Gadget1
#7 Wielbiciel#

Raz jesCze sprawdziłem i co ciekawe jednak paczka poszła przez paczkomat czyli system nie powinien puścić takiej skrytki jeśli nie została uiszczona opłata. Z drugiej strony jesli ta opłata została uiszczona to w systemie i tak chyba powinno widniec ze została pobrana  (rozumiem ze same pieniądze mogą do mnie trafić nawet po dwóch tygodniach, ok ale żebym wiedział czy mam na co czekać bo według systemu i dostępnych mi informacji kwota nie została pobrana 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@insp_Gadget1 
 jesli ta opłata została uiszczona to w systemie i tak chyba powinno widniec ze została pobrana 

Chyba nie.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@insp_Gadget1 Podaj nam proszę numer przesyłki, której dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

insp_Gadget1
#7 Wielbiciel#

Proszę 691857509299400311956903

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@insp_Gadget1 

W przypadku Klientów nieposiadających umowy o świadczenie usług z firmą InPost, przekazanie kwoty pobrania do Nadawcy następuje na rachunek bankowy wskazany przez Nadawcę w Managerze Paczek, w terminie do 5 dni roboczych od dnia następującego po dniu opłacenia pobrania. Dla przesyłki 691857509299400311956903 ten termin jeszcze nie upłynął. 

Jeśli nie otrzymasz zwrotu pobrania do końca jutrzejszego dnia, prosimy o zweryfikowanie poprawności wskazanego w Managerze Paczek numeru konta bankowego oraz podjęcie bezpośredniego kontaktu z nami na pomoc@inpost.pl

oznacz moderatorów