Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił przedmiot z płatnością za pobraniem. W systemie widnieje jako paczka odebrana a w "statusie płatności" :
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Zapłacono 0,00 zł z 502,49 złRóżnie z tym bywa, pamiętam ze raz miałem 14dni, ale w większości jest to od 5-7 dni.
@insp_Gadget1
Korzystałeś z wysyłki poprzez Allegro? Zgłoś reklamację do Allegro, wszak sami w załączniku nr 16 do regulaminu Allegro deklarują:
11. Przekazywanie pobranych od Adresata środków pieniężnych:
b. w ramach Usług świadczonych w oparciu o Usługę Dostawy z wykorzystaniem Funkcjonalności WzA w ramach metod dostawy: Allegro Kurier UPS Pobranie, Allegro Kurier DPD Pobranie i Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup Pobranie, dokonywane jest za pośrednictwem operatora płatności, którym jest Allegro Finance, na konto bankowe Sprzedającego wskazane przez Sprzedającego w ramach Konta, w terminie 2 dni roboczych od doręczenia Przesyłki, w tym dokonywane jest zgodnie z Regulaminami Dostawcy.
Skoro od sprzedawców wymagają przestrzegania terminów, to sami też niech się z nich wywiązują.
Raz jesCze sprawdziłem i co ciekawe jednak paczka poszła przez paczkomat czyli system nie powinien puścić takiej skrytki jeśli nie została uiszczona opłata. Z drugiej strony jesli ta opłata została uiszczona to w systemie i tak chyba powinno widniec ze została pobrana (rozumiem ze same pieniądze mogą do mnie trafić nawet po dwóch tygodniach, ok ale żebym wiedział czy mam na co czekać bo według systemu i dostępnych mi informacji kwota nie została pobrana
@insp_Gadget1
jesli ta opłata została uiszczona to w systemie i tak chyba powinno widniec ze została pobrana
Chyba nie.
@insp_Gadget1 Podaj nam proszę numer przesyłki, której dotyczy ta sytuacja.
Proszę 691857509299400311956903
@insp_Gadget1
W przypadku Klientów nieposiadających umowy o świadczenie usług z firmą InPost, przekazanie kwoty pobrania do Nadawcy następuje na rachunek bankowy wskazany przez Nadawcę w Managerze Paczek, w terminie do 5 dni roboczych od dnia następującego po dniu opłacenia pobrania. Dla przesyłki 691857509299400311956903 ten termin jeszcze nie upłynął.
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pobrania do końca jutrzejszego dnia, prosimy o zweryfikowanie poprawności wskazanego w Managerze Paczek numeru konta bankowego oraz podjęcie bezpośredniego kontaktu z nami na pomoc@inpost.pl