Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Walczę z próbą wyłudzenia.
Kupujący kupił markowy drogi towar a odesłał coś bezmarkowego co nie było u nas kupione.
Na zwrócenie uwagi że odesłany towar nie jest u nas kupiony dostajemy maila z wyzwiskami, straszenie policją , otwiera dyskusję, wystawia negatywa i pisze że i tak odzyska środki z programu ochrony kupujących.
Zgłaszamy próbę oszustwa- wyłudzenia do allegro. Niestety spotykamy się z brakiem reakcji.
Natomiast kupującemu allegro przedstawia z jakich procedur może jeszcze skorzystać aby skutecznie odzyskać od nas środki.
To jakiś absurd. W jakim my żyjemy świecie. Kompletny brak wsparcia dla sprzedającego ze strony Allegro.
Prowizję płacimy zawsze na czas, ocena sprzedaży SUPER a w przypadku jak powyżej brak reakcji ze strony allegro
Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?
I dlatego, ja nawet na nowy towar naklejam swoje naklejki
a ile razy słyszałem.. jak napisałem proszę odesłać mój router bo ten nie jest mój , proszę zerknąć na mój , on tam mamoją naklejkę pod spodem !! a klient ups przepraszam pomyliłem się wysłałem nie Pana ...
Jeżeli nie jest wasz i masz na to dowody, przedstawiaj racje w dyskusji i nie zwracaj środków. Odpowiadaj w dyskusji że zwrócisz środki ale chcesz zwrotu swojego towaru.