Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Wszyscy wiemy, że liczba oszustów w internecie rośnie lawinowo w każdej sferze. Są zazwyczaj mniej lub bardziej sprytni, ale allegro nie reaguje Ale szlag mnie właśnie trafił co do zasady
Mam ewidentnie przykład oszusta i naciągacza (niby niepozorna niezorientowana starsza "P"ani, bo osobiście odebrałam od Niej telefon kilkanaście dni temu. Zamówiła 2 szt podobnego towaru innym napisem oznaczone. Telefonicznie zgłaszała problem z jednym. Zgodziłam się, poinstruowałam co ma zrobić. Nagle Zgłosiła zwrot dwóch, bo niby jakość jej nie odpowiadała - 2 dni wcześniej, jak dzwoniła była zachwycona. Do nas dotarł jeden pojemnik. W dyskusji prosimy allegro o pomoc pisząc, że nasz monitoring, 3 świadków, potwierdza że w zwrocie była jedna sztuka, a allegro nie reaguje, tylko z automatu wypisuje farmazony. Czy kiedyś się to skończy? Czy allegro zrozumie, że bez nas Sprzedających nie będzie Kupujących i nie zawsze Klient ma racje, bo jest po prostu oszustem?
@ALMADECOR
W dyskusji prosimy allegro o pomoc ...
Allegro nie udostępnia Sprzedającemu w Dyskusji możliwości "proszenia o pomoc".
Pomoc Allegro w Dyskusji jest tylko dla Kupujących.
allegro nie reaguje, tylko z automatu wypisuje ...
Standardowa procedura. Wypowiedzi Allegro w Dyskusji są automatyczne lub "pół-automatyczne" (oparte o szablony).
Na jakiej podstawie twierdzisz, że Kupujący(a) jest oszustem ?
@A3dam Na jakiej podstawie twierdzisz, że Kupujący(a) jest oszustem ?
może przez to że zwróciła jedną sztukę, a pieniądze chce za dwie.🤔
@Client:100160870
Autorka wątku wskazała, że kupująca wypełniła formularz zwrotu dla 2 rzeczy, a póki co odesłała jedną.
W takiej sytuacji Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem środków.
W przypadku przesyłki ze zwrotem to na Kupującym ciąży ciężar wykazania, że odesłano dwie (a nie jedną) rzecz.
@A3dam Autorka wątku wskazała, że kupująca wypełniła formularz zwrotu dla 2 rzeczy, a póki co odesłała jedną.
Aha.
@Client:100160870
Na Gadane jest opisanych wiele przypadków gdy Kupujący wypełnia formularz zwrotu i ... nie odsyła towaru.
Takim nierozważnym (i nierozsądnym) postępowaniem szkodzi tylko sobie ale to jeszcze nie jest chyba wystarczający powód, żeby kogoś kto oszukuje sam siebie (np. tym, że jest to zgodne z prawem) albo ulega takim "poradom" - nazywać oszustem.
Być może Autorka wątku nie napisała wszystkich ważnych informacji, dlatego zadałem pytanie: "Na jakiej podstawie ... ?"
Są też tacy kupujący którzy w ogóle nie chcą towaru odesłać a pieniądze z programu ochrony kupujących wyłudzili i teraz mają i kasę i towar >>> BRAWO dla Allegro w popieraniu naciągaczy - super okazja na zakupy za darmo
@ALMADECOR Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja, ale kupująca twierdzi, że zwróciła oba produkty. Rozumiem, że macie świadków i nagranie z monitoringu, ale my nie mamy dostępu do tych materiałów i nie jesteśmy w stanie zweryfikować całej sytuacji. Konsultant zaproponował kupującej złożenie wniosku do POK, co jest neutralnym rozwiązaniem tej sprawy.
Nie, nie jest neutralnym rozwiązaniem, bo Allegro zwróci jej pieniądze, a wy będziecie ścigać sprzedawcę. Jeżeli Klient w takiej sytuacji się czuje oszukany to niech zgłasza sprawę na policję - oni będą mogli zerknąć na monitoring i przesłuchać świadków.
Frontem do klienta - owszem, ale twarzą w twarz, a nie wystawiamy inną część ciała. Taka osoba po pierwszej udanej próbie będzie naciągać kolejnych sprzedających i stracą na tym wszyscy - bo w końcu trzeba będzie doliczyć do ceny jeszcze jedną złotówkę dla oszusta.
Kupujący może twierdzić sobie co chce
za zwrot odpowiada kupujący
i to kupujący musi przedstawić dowody, że zwrócił cały towar
cytat dnia
Frontem do klienta - owszem, ale twarzą w twarz, a nie wystawiamy inną część ciała.
Z taką postawą ze strony Allegro spotyka się chyba każdy sprzedający u nich. Trzymanie strony kupującego mimo jawnego przez niego nadużycia. "Klient ma zawsze rację" podobno ogromny procent kupujących jest sprzedającymi na Allegro, to jak się pojawi sensowna konkurencja co będzie...?
Podobno im więcej konkurencji tym lepiej, pożyjemy zobaczymy.
@e-treningowy znam z forum przykład przyznania i wyplacenia kasy z pok za uwaga wysyłkę towaru za pobraniem do któranie została odebrana z winy kupującego a który zglosił do ap wbiosek z dopiskiem rekompensata za straty moralne i dostał kasę bogu dzięki nie doliczyli ap sprzedawcy
ze swojego doświadczenia(oszuści kupujący) dwa przypadki:
1. odsyłanie produktów innych niż zakupione-POK pozytywny
2. odsyłanie produktów zniszczonych-POK pozytywny