Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący podobno odebrał paczkę z wykradzioną zawartością. Próbowałem mu pomóc i prowadziłem go krok po kroku jak ma zgłosić sprawę do Allegro Protect. Kupujący nie chciał współpracować i wolał mi wystawić negatywny komentarz. Przez to zablokował mi sprzedaż (brak SMART itp.) Kupujący nie reaguje na wiadomości, ani prośby o zmianę opinii. Allegro umywa ręce, że mamy się dogadać. Już nawet zaproponowałem. że oddam klientowi pieniądze, lub wyślę produkty raz jeszcze, aby tylko zmienił lub usunął komentarz. Zero reakcji i zero pomocy skądkolwiek.
Czy Jesteście w stanie mi jakoś pomóc w tej sytuacji?
Co mam zrobić?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie.
Daniel
@SklepMaryJane tzn że ukradł tą paczkę i twierdzi że nie dostał?
To znaczy, że odebrał paczkę, ale nie było zawartości w środku.
@SklepMaryJane w Twojej dyskusji z kupującym wypowiadaliśmy się kilkukrotnie i poinformowaliśmy kupującego, że w tej sytuacji powinien złożyć reklamację u przewoźnika. Kupujący nie zgłosił dalszych problemów w tej sprawie, dlatego uznaliśmy ją jako wyjaśnioną. Jeśli chodzi natomiast o sam komentarz, to nie łamie on zasad, więc nie mamy podstaw żeby go usunąć. Kupujący ma prawo do oceny transakcji i obsługi klienta.
Szanowna Pani HolaOla,
Oznacza to, że kupujący na Allegro ma prawo kupić - zgłosić problem, następnie wymusić odesłanie pieniędzy lub produktów raz jeszcze, bo w przeciwnym wypadku wystawi komentarz negatywny. Jeśli nie uda mu się wymusić, bezkarnie blokuje sprzedaż złą opinią. Państwo umywacie ręce. Kupujący równie dobrze mógł zrobić pierwsze zakupy w życiu i ostatnie i usunąć konto. Ja zostaje z zablokowaną sprzedażą. Tak powinno być? To jest pomoc Allegro dla sprzedających?
@SklepMaryJane tak się jednak składa, że po tej sytuacji ani konto kupującego, ani Twoje nie jest zablokowane. Nie nałożyliśmy również na Twoje konto żadnych ograniczeń dotyczących dalszych sprzedaży. Kupujący ma prawo ocenić transakcję, w której nie jest zadowolony z obsługi, a zaginiona przesyłka nie jest podstawą do oceny transakcji za jego obsługę.
Pani Olu.
Pewnie Pani doskonale wie, że brak SMART`a i informacji o czasie wysyłki eliminuje mnie praktycznie w wyborze do zakupu moich produktów, więc jest to jakby blokada. Zresztą liczby mówią same za siebie - cale 0 zamówień od wystawionego komentarza. Jeśli zagubiona paczka nie jest podstawą do oceny to proszę o interwencję, gdyż na tej podstawie zostałem oceniony. Jako sprzedający zrobiłem 200% wymaganych czynności, aby Panu pomóc, lecz nie zgodziłem się na zwrot kasy lub ponowną wysyłkę produktów. To sprawiedliwe?
od kiedy allegro pomaga sprzedawcy ? u mnie negatyw wysyłka towaru po 7 dniach a po numerze listu można sprawdzić ze wysyłka była w ciągu 2 dni .Oczywiście allegro odmawia usunięcia komentarza chodź komentarz jest nie prawdziwy .
Czyli mam złudne nadzieję na pomoc?
w 100% nie odebranych pobrań w ciągu 2 lat allegro odmawia zwrotu prowizji ,zwrócą jak klient napisze mi ze zrezygnował z towaru . Problem jest taki ze z takim klientem nie ma kontaktu i zwrotu nie otrzymamy .Nawet jak wyślemy numer listu gdzie pisze odmowa pobrania allegro tego nie uznaje .
Pff. Życzę im jak największej konkurencji. Dopiero wtedy docenią sprzedających.
... no i obniżą złodziejskie prowizje.