Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule Kupujący próbuje wyłudzić ode mnie pieniądze za zakup z 5 lipca, 12 lipca zgłosił zwrot towaru ale go nie odesłał ( historia zwrotu pokazuje tylko że zwrot zgłoszony i nic więcej ). Kupujący otworzył dyskusje i dalej cisza nic się nie odzywa brak kontaktu. Co mam zrobić w tej sytuacji? Rozumiem że allegro będzie sprawdzać historie zwrotu i zobaczy że paczki nie odesłał i domaga się bez prawnie pieniędzy?
Jak nie wysłał to jak masz zwrócić środki, napisz to w dyskusji. Czekam na zwrot towaru!
@kupujodfirmy przypomnij klientowi o obowiązku odesłania towaru , po odstąpieniu od umowy prawo do jego własności przeniósł na Ciebie .
Ale towar otrzymał w lipcu więc jak do tej pory nie odesłał to już przecież za pózno mamy już pazdziernik przecież.
Opisz to w dyskusji, jeżeli Allegro zdecyduje się na zwrot rekompensaty, to nie możesz być obciążony z tego powodu.
@kupujodfirmy nigdy nie jest za późno , masz prawo odmówić przyjęcia zwrotu po terminie , ale nic nie stoi na przeszkodzie abyś poszedł klientowi na rękę oczywiście jeśli czas nie wpłynął na parametry produktu .
Ale nie ma kontaktu z klientem, ja nie wiem może towar jest używany, więc nie mam obowiązku już przyjmować żadnego zwrotu.
@kupujodfirmy no jak nie ma , a dyskusja ?? Po odstąpieniu od umowy towar nie należy do klienta tylko do Ciebie , możesz obciążyć klienta za utratę wartości czy bezprawne użytkowanie , ale co do przyjęcia po terminie ... hmmm jest to dyskusyjna sprawa .
Kupujący zadał pytanie:
Opis problemu: Witam, czy zwrot środków za zakup został sfinalizowany? Pozdrawiam
I dalej cisza tylko moje wypociny że nie otrzymałem żadnego towaru od niego i na jakiej podstawie żąda zwrotu i jeszcze kilka innych a Kupujący cichutko nic nie pisze od 6.10.2022, na allegro się loguje.
@kupujodfirmy sie nie przejmuj , może pomylił transakcje .
Allegro zamknie mu dyskusję jak nie wypowie się, dyskusja automatycznie zamyka się po 30dniach. Czekaj aż ktoś się wypowie.
@kupujodfirmy Wszystko OK, ale uważaj żeby na każdą wiadomość odpowiadać w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin, właśnie na tym wymogu Allegro wielu dyskutantów przegrywa. Dlatego właśnie kupujący przypomina o zwrocie środków licząc że się na tym poślizgniesz.
Mało tego wydaje mi się że co jakiś czas powinieneś prowokować kupującego tekstem: "Proszę o zamknięcie dyskusji ponieważ kupujący nie zwrócił zakupionego przedmiotu."
No właśnie spóżniłem sie z odpowiedzią o pare godzin, ponieważ byłem akurat w bieszczadach, a poza ty od września mam zawieszoną działalność i nie sprzedaje nic na allegro, wiec nie zerkam co chwila na meila jak wtedy gdy sprzedawałem.
@kupujodfirmy a... to takie salto ,zerknij do zakładki czy czasem klient nie ma przyznanej rekompensaty .
Nigdzie nie widzę żeby miał przyznaną rekompensate i mam nadzieje że allegro takich naciągaczy nie będzie wspierać.
@kupujodfirmy była tu taka historia, że oddali dla klienta pieniądze za przesyłkę pobraniową, której nie odebrał 🤣
Oczywiście sprawa została wyjaśniona. Nawet moderatorki przeprosiły w imieniu allegro
@kupujodfirmy "...mam nadzieje że allegro takich naciągaczy nie będzie wspierać."
Niestety właśnie jest odwrotnie, allegro wspiera naciągaczy, kupujący o tym wie i ma nadzieję, a może nawet prawie pewność że uzyska odszkodowanie.
Musisz być uważny i konsekwentny.
A swoją drogą jestem ciekaw czy Allegro kiedyś weźmie się za takie oczywiste przypadki oszustwa. Przecież to jest sprawa dla prokuratora.
W moim przypadku jest oczywiste że nie odesłał są na to dowody w posiadaniu allegro, więc mam nadzieje że tak będzie tym bardziej że nie jest to mała kwota 440zl.