Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący poprosił mnie o zmianę adresu pazkomatu do wysyłki po dokonaniu zakupu. Czy mam możliwość takiej zmiany?
@kamorawska domyślam się, że nadajesz przesyłki korzystając z Managera przesyłek InPost, w takim przypadku możesz zmienić paczkomat odbiorczy już po imporcie zamówienia w managerze przesyłek InPost.
(edytowano)
@kostas11 o super! Dziękuję Kostas 🙂 Edytowałam moją wcześniejsza wypowiedź. Czy możesz wyjaśnić dokładniej jak to zrobić, żeby sprzedająca mogła spełnić prośbę kupującego?
@la_nika tak jak wrzuciłem zdjęcie, po imporcie kliknąć w numer paczkomatu i zacząć wpisywać kod paczkomatu, lub kliknąć mapę i wybrać paczkomat docelowy 🙂
Tak, rzeczywiście można , udało się zmienić w managerze paczek na poziomie importu. Dziękuję