Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taką sytuację że kupujący sobie przypomniał że 2 lata temu kupił drzewko i rozpoczął dyskusję że nie otrzymał przesyłki. Chcę to sprawdzić ale nie mogę bo w zamówieniach od kupujących nie mam w historii już potrzebnych danych takich jak np numer listu przewozowego. Jak sobie radzicie w takich sytuacjach?
@pelagia__pl rzadko się zdarzają, ja podał bym numer przesyłki, poinformował że zostało nadane i odebrane, i poinformował że zgodnie z PP czas na zgłoszenie problemów z paczką mija rok od nadania 🙂
Roszczenie kupującego się przedawniło. Odrzuć reklamację jako wniesioną po terminie.
@pelagia__pl Od jakiegoś czasu jest tego pełno, są sprzedawcy co mają takie zgłoszenia dosyć często. U mnie też się pojawiły. Ale u mnie mimo upływu 14 miesięcy link nadal działał, bo miał kolejnośc statusów pomieszane. Więc klient dostał na dzień dobry informację o odrzuceniu roszczenia (upłynął czas na reklamację) , oraz pytanie czy robimy zgłoszenie na policje z art. 286kk, bo paczka była odebrana.
@pelagia__pl i co mówi tracking z tego nr listu przewozowego?
@pelagia__pl napisz kupującemu, że towar został wysłany zgodnie z umową, podaj numer przesyłki i napisz, że w momencie wysyłki towaru została udostępniona możliwość śledzenia przesyłki
nie wchodź w szczegóły
@RED Nie poda nr bo nie zna, ale należy rzeczowo odpisać że po takim czasie odrzucasz reklamację, Ciekawe co spowodowało ze kupujący sobie nagle przypomniał o takim zakupie?
bo ma czas, bo mu się nudzi i sobie sprawdza swoją aktywność w necie
bo towar szedł do innej osoby, niż kupujący więc nie wiedział/nie chciał wiedzieć czy przesyłka dotarła
i ostatni powód bo może
moja teoria spiskowa brzmi, że allegro dlatego wyłączyło z allegro protect problemy z wysyłkami bo dotyczyło to też samego serwisu
Mam informacje że nie znaleziono takiej przesyłki o tym nr listu przewozowego. A pracownik Allegro milczy również klient który rozpoczął dyskusję.
Byc może przewoźnik nie zapewnia tak długiego podglądu danych online ale wyślij mu te etykietę i niech sprawdza jej losy
@pelagia__pl przecież minął czas na złożenie reklamacji, przewoźnik nie przechowuje takich danych powyżej roku 🙂
To ciekawe jak ma to się mieć do 2 letnich ram dyskusji i protectow
@Monika__L dyskusje może se otwierać nawet żeby pochwalić sprzedawcę po 2 latach lub się przywitać 🙂 a protect jak kupujący będzie uparty to allegro wypłaci dla zadowolenia klienta bez obciążania sprzedawcy 😄
Er.. ma bardzo fajnie zrobione bo jak klient odbierze mi się wyświetla że zrealizowane, mogę se sprawdzić paczkę nawet sprzed 2 lat 🙂
Numer przesyłki wraca do puli po ok. 13-18 miesiącach (w zależności od przewoźnika i ewentualnych reklamacji). Tak więc ten nr mógł już zostać wykorzystany dla innej przesyłki (a Fedex to operator globalny, nr przesyłek nadawane są globalnie).
Dyskusja została zamknięta z powodu że "Minęło już 30 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a Kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem." Finał jest tylko dlatego taki gdyż odnalazłem nr listu przewozowego oraz skan na moim PC. A przyczyną tej dyskusji jest moim zdaniem Allegro i ich głupkowate powiadomienia. Jak zapytałem dlaczego reklamuje przesyłkę z prawie 2 lat tak napisał klient :