Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam przypadek kupującej która żąda ode mnie zwrotu za towar którego nie kupiła u mnie wszczęła dyskusje i straszy mnie policją i że zostaną wszczęte dalsze kroki. Dodam że nie idzie przekonać kupującej że to nie jest towar u mnie zakupiony i prośby żeby to sprawdziła kończą się oskarżeniami w moją stronę że jestem oszustem 😕
No więc w czym problem? Skoro to nie Twój towar, odrzuć reklamację i zapomnij. Skąd wiesz, że nie Twój?
Poprosiłem w dyskusji o zdjęcia reklamowanego towaru
No i po czym poznajesz, że nie Twój?
Rośliny które zdjęcia Pani zrobiła nie mam takich odmian w ofercie i nigdy nie sprzedawałem kłączy roślin zawsze w doniczkach.
Jeśli masz pewność, odrzucasz reklamację i koniec tematu. Kupujący może iść na policję, do sądu, gdzie chce. Allegro w dyskusji nie może zmusić Cię do uznania reklamacji.
Teraz mam problem bo dostałem komentarz negatywny. Napisałem w tej sprawie na kontakt Allegro już nawet nie trudnię się żeby poprosić kupującego o wycofanie tego komentarza. Czy jest szansa że jakiś pracownik Allegro zajrzy do tej dyskusji i zweryfikuje że towar który klient reklamuje nie pochodzi ode mnie i usunie negatywny komentarz i oceny klienta?
Nie, komentarz nie narusza zasad Allegro. Serwis nie ma możliwości zweryfikowania, jaki był rzeczywisty przebieg transakcji, czy towar był zgodny z opisem, czy towar reklamowany pochodził od Ciebie, dlatego ocena pozostanie.
A gdybym próbował się odwołać z tej opcji że kupujący kupił tylko po to żeby wystawić ocenę negatywną?
Ta opcja będzie odrzucona jeśli komentarz nie został wystawiony natychmiast po zakupie i jeśli kupujący otrzymał towar po wpłacie. Gdyby był to odbiór osobisty, miałbyś szansę na usunięcie.
i dlatego powinna być możliwość wystawiania komentarzy kupującemu , jest wielu takich oszołomów na allegro którzy próbują szantażem coś ugrać od sprzedającego , już nie raz miałem z takimi do czynienia i będą nadal tacy gdyż nie ma możliwości ich ocenienia
@pelagia__pl Zapoznałam się ze tą transakcją i aktualnie działam w temacie negatywnego komentarza. Jak tylko otrzymam decyzję w tej sprawie. Wrócę tutaj do Ciebie z informacją.
@pelagia__pl Zgodnie z obietnicą, wracam z dobrymi wieściami. Z uwagi na to, że wystawiony komentarz dotyczył niewłaściwej transakcji, został on już usunięty.
Bardzo Pani dziękuję za interwencję. Nie ukrywam że jestem w szoku 😄
@pelagia__pl Mam nadzieję, że w pozytywnym? 😉
Oczywiście w pozytywnym sensie bo już się oswajałem z wiadomością użytkownika xyz96 że "Serwis nie ma możliwości zweryfikowania, jaki był rzeczywisty przebieg transakcji, czy towar był zgodny z opisem, czy towar reklamowany pochodził od Ciebie"
Poszukaj samemu we własnej historii co zakupiła. Napisz osobne zgłoszenie do allegro. Opisz szczegółowo i dołącz linka do aukcji i dyskusji. Pracownik allegro ma wgląd do zakupów Kupującego i do pewnej historii. Być może Kupująca kupiła inny przedmiot u Ciebie. Być może kupiła u innej sprzedającej ten reklamowany.
Nie ma gwarancji, że będą to mogli sprawdzić w historii zakupów ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz.
skoro to nie twoje kwiatki to pewnie kupowała też u innych inne gatunki babce się mogło coś pomylić (inne kupowane w tym czasie mogły być nawet na bazarze) a jak jej coś uschło to winę zrzuciła na kogoś do kogo miała dane z allegro tak najłatwiej jesteś pewny że to nie były twoje to nie daj się a ją przy okazji na czarną listę .