Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprawa ma się tak sprzedawałem psp gość kupił ale nie zapłacił po kilku dniach znowu wystawiłem ją. Została sprzedana i opłacona 13 listopada więc 14 listopada ją wysłałem paczkomatem inpost. Mam nr nadania przesyłki i została dostarczona do paczkomatu odbiorcy 17 listopada. Okazało się że psp kupiła ta osoba co za pierwszym razem nie zapłaciła. 25 grudnia dostałem wiadomość o dyskusji że kupujący nie otrzymał towaru. Co mam zrobić wysłałem kiedy paczka została wysłana oraz nr przesyłki na dyskusję. Wydaje mi sie to podejrzane że po ponad miesiącu twierdzi że nie otrzymał przesyłki
@andrew23lee Jeżeli Dyskusja dotyczy tej drugiej przesyłki, która niby została odebrana, to trzeba w jakiś sposób udowodnić, że została faktycznie odebrana przez tego kupującego. Sam status przesyłki to może być za mało, InPost często myli maczki, myli adresy. Jeżeli ten klienta naprawdę paczki nie otrzymał, może starać się o rekompensatę z POK, a to często możesz oznaczać spory kłopot dla sprzedawcy.
A przepraszam bardzo, jaką podstawę ma Allegro do wypłacenia rekompensaty z POK, jeśli w ich własnym systemie przesyłka widnieje jako doręczona prawidłowo?
Słowo Konsumenta? Przeciwko jednoznacznym dowodom? Bądźże poważny...
I nie strasz sprzedawcy w sytuacji, kiedy nie ma się czego bać. To w ogóle jest świństwo, a w święta chyba podwójne. Wystarczy, że mu dyskusję wczoraj założyli.
InPost w razie reklamacji sprawdzi: czy przesyłka o podanym numerze została dostarczona do właściwego paczkomatu odbiorczego, oraz czy kod do odbioru został wysłany na właściwy numer telefonu. Jeśli jedno i drugie się zgadza z informacjami w formularzu dostawy, sprawa jest zamknięta.
Gdybyś się jednak bał tego straszliwego POK, sprawdź dla świętego spokoju, czy numer paczkomatu i numer telefonu są takie same w Managerze Paczek InPost i w zakładce "Zamówienia" w Allegro. Zgadzają się - to śpisz spokojnie, bo absolutnie nic Ci nie grozi.
Dziękuję bardzo sprawdzałem numer telefonu oraz adres i kod paczkomatu się zgadzają z zamówieniem oraz menagerem inpost. Życzę dobrej nocy
Mimo to pamiętaj zapytać klienta w dyskusji, czy życzy sobie reklamacji w InPost.
Jeśli sobie życzy - składaj reklamację, dołączając oświadczenie klienta, że przesyłki nie otrzymał.
Wzajemnie dobrej nocy😊
@Kasiulki2 Ja nie wiem, co kto sprawdzi, czym to się skończy, jak to się potoczy, czy to tak łatwo zostanie zamknięte i nie straszę, tylko uprzedzam. Jednoznaczny dowód to jest wtedy, gdy na dokumencie przewozowym widnieje podpis odbiorcy przesyłki, a w przypadku paczkomatów fakt odbioru przez właściwą osobę we właściwym miejscu wykaże zapis monitoringu. Nie zniechęcaj mnie do pisania tego, co uważam za stosowne, nic to nie da.
Na mojego czuja klient chciał Ci podnieść ciśnienie w święta.
Z dowodowego punktu widzenia miesiąc ciszy, bez dopominania się i pytań, a potem nagle "nie ma towaru" wygląda co najmniej podejrzanie.