anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący twierdzi, że nie otrzymał zwrotu gotówki

gsyART
#11 Animator#

Witam,

Kupujący założył dyskusję ponieważ twierdzi, ze nie otrzymał zwrotu gotówki jednak zwrot został wykonany:

 

Szczegóły płatności


48,50 zł
08 lip 2021, 18:13
wpłata PayU
a6e84e81-e006-11eb-b966-159d82f0880c

48,50 zł
23 lip 2021, 21:13
zwrot
05528277-ebea-11eb-a926-e724bb80933a
 
 
allegro również przyznało mi zwrot prowizji z rabatu transakcyjnego czyli odnotowali ten zwrot, jednak w dyskusji allegro się wypowiedziało:
 
Kupujący nie otrzymał zwrotu za zamóienie. Proszę sprzedającego o wypowiedź w tej sprawię maksymalnie do 28.07.2021r. z propozycją rozwiązania. Jeżeli tak się nie stanie, to proszę kupującego o kliknięcie ,,Poproś o pomoc Allegro". Jeśli sprawa kupującego nie zostanie rozwiązana, to kupujący może skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Informacje na temat Programu dostępne są w artykule na stronie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa... Wniosek można wypełnić między 14 a 180 dniem od zakupu i znajduje się on na tej stronie: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
 
I jak niby mam się ustosunkować skoro już to zrobiłem, podając screen, ze pieniądze zostały zwrócone?
 
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@gsyART  może była jeszcze jakiś zakup od tego kupującego albo zwrot nie udał się.

Jeżeli się wypowiedziałeś to teraz czekaj. Najlepiej prześlij numer zwrotu jako tekst nie obraz.. Przeważnie na początku wypowiadają się boty dopiero potem żywy człowiek (pracownik allegro).

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@gsyART Jeżeli zwrot wpłaty do transakcji zgłoszonej w Dyskusji został wykonany, nie masz się czego obawiać. Taki zwrot kupujący otrzymuje w ciągu 3 dni roboczych. Kupujący w tej sytuacji nie otrzyma rekompensaty z POK. Allegro w systemie ma dane tego zwrotu.

oznacz moderatorów