Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy, Sprzedawcy.
Towar wysłany do Klienta od ręki. Dostawa na następny dzień. Towar odebrany - rezultat dostawy - dostawa bez uszkodzeń. Wszystko OK.
Rezultat:
Klient życzy mi utraty zdrowia (groźby), ubliżanie przez telefon. Sugeruje, że nie oplacilem prowizji Allegro (naruszenie regulaminu!), zarzuca indolencję, głupotę, rozmowa przez telefon zakończyła się inwektywami ze strony Klienta i rzuceniem słuchawką przez Klienta (rozmowa nagrana 🙂 jako dowód, mam prawo nagrywać). Próby dojścia przyczyny problemu za pośrednictwem czatu Allegro - kończą się inwektywam.
Wisienka na torcie , zarzut Klienta - "Teraz dzięki Panu muszę zrobić 300 km by odebrać paczkę." wyłuskany z obelg, obśmiewczych określeń sklepu i sprzedawcy, wyśmiewanie miejscowości skąd pochodzimy - wiadomo Radom ... hahaha. HEJT 100/100. Klient poinformowany, że DPD daje możliwość przełożenia daty dostawy /formy (zgodnie z Regulaminem DPD). Powtarzany zarzut "Teraz dzięki Panu muszę zrobić 300 km by odebrać paczkę." - jest dla nas nielogiczny - nie dowozimy przecież klientów pod adres jaki podali do dostawy, nie ingerujemy w adres dostawy ani nie mamy wpływu na dokładną datę i godziną dostawy DPD.
Na wszelki wypadek komunikacja z Klientem wyłącznie telefonicznie - rozmowa rejestrowana i za pomocą Allegro (korespondencja zachowana w systemie Allegro).
Tle wprowadzeniem do tematu.
Pytanie do Sprzedawców i administracji Allegro:
- zakładając że dostaniemy negatywy w ocenach transakcji - czy to etyczne tak budować system ocen aby tolerować hejt, życzenie utraty zdrowia i agresję słowną ze strony klienta ? Cała korespondencja elektroniczną i telefoniczna do wglądu w razie potrzeb na życzenie Kancelarii Prawnej i/lub Allegro.
- zakładając że dostaniemy negatywy w ocenach transakcji , jak Allegro podchodzi do takich nieetycznych praktyk, zakrawających o hejt i pogróżki. Ja wiem, zapewne nic nam się nie stanie, ale ... padła propozycja życzenia nam problemów zdrowotnych, możemy się obawiać dosypania czegoś do najbliższych zakupów do siedziby firmy, np. pizzy ?????
- co robicie drogie Allegro aby wyeliminować nieuczciwe praktyki podchodzące pod groźby i oszczerstwa/zniesławienie ze strony Klientów (to margines, ale jest i jest bardzo widoczny mimo, że nieliczny)
- co robicie drodzy Sprzedawcy w takich sytuacjach ? Jakieś porady ?
Jak się domyślacie, jeśli zostaniemy przyparci do ściany - Kierujemy za pośrednictwem Kancelarii sprawę jak się to zwykło mawiać "do sądu". Wiem proces długotrwały i kosztowny, ale tak mamy na to fundusze, a ew. wygrana zasili jak zwykle WOŚP. Więc motywacja jest pozbawiona egoizmu, chodzi nam o zasady.
Czy ktoś z Allegro chce zająć się tą sprawą ? Chętnię pomogę udostępniając wszelkie dowody jakie posiadam.
do sądu swoją drogą ale groźby są ścigane z kk przez organy ścigania wystarczy zgłosić odzew będzie szybko
@Podlogi-Radom Dziękuje za informację, przykro mi, że taka sytuacja Ciebie spotkała.
Nie tolerujemy takiego zachowania jakie opisałeś w swojej wiadomości, jednocześnie nie możemy odpowiadać za to jak mogą reagować klienci.
Zgłoś to proszę za pomocą formularza kontaktowego i opisz dokładnie sytuację. Dołącz wcześniej zapisane wiadomości, dzięki temu szybciej się z Tobą skontaktujemy i będziemy mogli podjąć odpowiednie kroki.
Dziękuję, dane są zbierane aby je udostępnić w odpowiedniej formie Allegro z dodatkowymi naszymi przypisami i wyjaśnieniami, obecnie obserwujemy rozwój wypadków.
Zaznaczam, że towar Klient otrzymał w absolutnej zgodzie z zasadami Allegro w I jakości i terminowo. Nie upublicznię tu oczywiście dok. przewozowych, nr przesyłek, itp. danych wrażliwych - z oczywistych względów, zresztą administracja Allegro ma i tak do nich dostęp 🙂 już teraz. Dziękuję, za odzew. Mój post miał na celu bardziej uwrażliwienie Allegro i dyskusję wśród Sprzedawców, na ten temat.
Allegro w takich sytuacjach stara się nie zajmować stanowiska, nie chce być stroną ponieważ wg prawa musieliby pójść z tym do sądu, blokada tak ale tego zakupowego czy wszystkich tego kupującego, bo założy nowe do zakupu.
Tacy są po każdej stronie, powinno się wyjaśniać i jak są dowody eliminować.🤗
racja. Tylko, że Allegro przygotowało dla Klientów stosowne narzędzie , jednocześnie umywając ręce od szkód wyrządzanym Sprzedawcom. Uważam , że to jest nierówne traktowanie stron. Przypominam że Allegro działa dzięki kupującym ale też sprzedawcom pobierając od nich opłaty jak w naszym przypadku przekraczające 10 tys. zł mc ... Może warto, aby Allegro pomyślało o swojej przyszłości i opracowało także rozwiązania pomagające Sprzedawcom unikania hejtu i obelg, gróźb ze strony Kupujących. Zły humor Kupującego nie jest wytłumaczeniem naruszania prawa i dobrych zasad wyniesionych z domu.
Oczywiście droga sądowa jest ostatecznością, jednak jest wykorzystywana w tego typu incydentach, w tym przypadku o ile skorzystamy, będziemy przekazywać wygrane kwoty wpłat na WOŚP/ CARITAS, niech dzieciaki mają jakiś pożytek 🙂 .
Złóż stosowne zawiadomienie na najbliższym komisariacie lub w prokuraturze. Groźby karalne są ścigane na wniosek poszkodowanego, po zgłoszeniu sprawą zajmie się już prokurator.
Jak gościowi o 6:00 przyjdzie policja do domu, to się może nauczy, że nie wolno nikomu grozić. A jak prokurator będzie chciał zrobić pokazówkę, to wejdą do niego nie drzwiami, lecz z drzwiami.