anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący wystawił ocenę zgodności z opisem choć nie otrzymał produktu

MAMY ROZWIĄZANIE!
haniku
#9 Pomysłodawca#

Kupujący wystawił ocenę produktu (suplement diety) w obszarze "Zgodność z opisem"  na 1 gwiazdkę choć jak oświadczył  w komentarzu oceny  nie miał w ogóle styczności z produktem, bo przesyłka zaginęła.   Kupujący napisał:   "Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym,niestety paczka zaginęła i nie mogę jej odzyskać dlatego jedna gwiazdka za towar. Zamawiam jeszcze raz ,myślę,że wtedy ocena będzie wysoka".     Allegro odmawia usunięcia oceny. Sytuacja ta nie jest wskazana w wykazie sytuacji, gdy allegro interweniuje (usuwa) oceny. Ale absurdalność sytuacji jest powalająca: allegro nie usuwa oceny, gdy Kupujący wskazuje NIEZGODNOŚĆ (1 gwiazdka) opisu produktu ze stanem rzeczywistym gdy jednocześnie oświadcza, że towaru nie miał w ręku, bo paczkę zgubił InPost. Zrobiłam już kopię korespondencji z konsultantem allegro i zgłaszam sprawę do  UOKiK . 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
haniku
#9 Pomysłodawca#

Zgodnie z informacją śledzenia przesyłki paczka została odebrana przez Kupującego. NA CO MAM W TAKIM RAZIE składać reklamację do InPostu.  Po drugie moje pytanie dotyczyło czy KUPUJĄCY może wystawić ocenę w obszarze zgodności produktu z opisem na ocenę 1 gwiazdka czyli najniższa wskazująca na NIEZGODNOŚĆ produktu z opisem skoro produktu nie miał w ręce. Czy Kupujący mógł dokonać tej oceny?

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@haniku tak może, ba może nawet ocenić produkt którego w rekach nie mial bo paczki nie odebral. Tu kupujacy moze wszystko oprocz nazwania cie zlodziejem oszustem i obrzucania cie miesem 

oznacz moderatorów
haniku
#9 Pomysłodawca#

Super. Już wiem co zrobić 😉

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Było już wiele przykładów że mimo potwierdzenia że odebrana przesyłka nie dotarła, więc takie 100% pewności to nie ma. Należy to wyjaśnić spokojnie, błędy po stronach przewoźników są.

oznacz moderatorów
haniku
#9 Pomysłodawca#

Spokojnie? . Na spokojnie to ja zakończę współprace z allegro. Koszty zaczęły przeważać zyski. 😉

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@haniku za paczkę Ty odpowiadasz, jak zaginęła było od razu wysłać drugą, pewnie była by lepiej oceniona transakcja niż w przypadku, tu mam wrażenie że zwaliłaś na przewoźnika i niech się buja 😞  Oddałaś chociaż kasę, była dyskusja ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@kostas11 @la_nika sprzedawca twierdzi ze wedlug systemu przewoznika paczke odebrano a to zmienia bardzo postac rzeczy o ile zgadza sie ze stanem faktycznym @haniku wkleisz tracking paczki z systemu kuriera?

oznacz moderatorów
haniku
#9 Pomysłodawca#

Przesyłka ma status dostarczona. Kupujący nie zgłosiła do nas roszczeń, chciał tylko wiedzieć czy przesyłka nie została do nas zwrócona. Ocena obsługi jest na 5 gwiazdek. Odpowiadacie na niezadany problem. Pytanie brzmiało: czy Kupujący może ocenić zgodność opisu z produktem na NIEZGODNY (1 gwiazdka) jeśli nie miał nawet kontaktu z produktem.

oznacz moderatorów