Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje 6 września, 19 września zgłasza zwrot 1 sztuki z zamówienia (bez tej zwracanej nie byłoby Smart!).
Ok, bywa. Czas płynie - nic nie odsyła. 27 września piszę do klienta info, że zgłosił zwrot więc kiedy mogę spodziewać się odesłania towaru. Cisza, brak reakcji i odpowiedzi.
Decyzja odmowna o zwrocie środków 2 paź 2023 23:10 z powodu braku zwrotu towaru.
Dzisiaj 3 Paź 2023, 21:19 odsyła paczkomatem i od razu dyskusja "Powód otwarcia dyskusji: sprzedający nie chce przyjąć zwrotu" a od siebie dodał "Towar został wysłany dzisiaj zgodnie z przepisami."
Jak to sprzedający nie chce przyjąć zwrotu? Chce bardzo i to tak bardzo, że sam upomina się o zwrot tylko nie ma czego przyjąc!
W co zatem gra sprzedający - w to, że nie dopilnuję terminu i kasa do zwrotu?
Spór o śmieszne 12,50 zł 🙂
@atechnik_sklep to samo pytanie można zadać Tobie ? wiesz że zmieścił się w przepisowych terminach, a Ty po co męczysz temat, ja olewam i czekam na paczkę, dojdzie rozliczam, nie ma olewam i po temacie 🙂
Ja nie olewam, załatwiam profesjonalnie. No ale faktycznie - dojdzie, będzie zwrot i po temacie a punkty za rozwiązaną dyskusję na plus ;). Nie dojdzie, trudno - c'est la vie!