Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawił ocenę produktu (suplement diety) w obszarze "Zgodność z opisem" na 1 gwiazdkę choć jak oświadczył w komentarzu oceny nie miał w ogóle styczności z produktem, bo przesyłka zaginęła. Kupujący napisał: "Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym,niestety paczka zaginęła i nie mogę jej odzyskać dlatego jedna gwiazdka za towar. Zamawiam jeszcze raz ,myślę,że wtedy ocena będzie wysoka". Allegro odmawia usunięcia oceny. Sytuacja ta nie jest wskazana w wykazie sytuacji, gdy allegro interweniuje (usuwa) oceny. Ale absurdalność sytuacji jest powalająca: allegro nie usuwa oceny, gdy Kupujący wskazuje NIEZGODNOŚĆ (1 gwiazdka) opisu produktu ze stanem rzeczywistym gdy jednocześnie oświadcza, że towaru nie miał w ręku, bo paczkę zgubił InPost. Zrobiłam już kopię korespondencji z konsultantem allegro i zgłaszam sprawę do UOKiK .
Zgodnie z informacją śledzenia przesyłki paczka została odebrana przez Kupującego. NA CO MAM W TAKIM RAZIE składać reklamację do InPostu. Po drugie moje pytanie dotyczyło czy KUPUJĄCY może wystawić ocenę w obszarze zgodności produktu z opisem na ocenę 1 gwiazdka czyli najniższa wskazująca na NIEZGODNOŚĆ produktu z opisem skoro produktu nie miał w ręce. Czy Kupujący mógł dokonać tej oceny?
@haniku tak może, ba może nawet ocenić produkt którego w rekach nie mial bo paczki nie odebral. Tu kupujacy moze wszystko oprocz nazwania cie zlodziejem oszustem i obrzucania cie miesem
Super. Już wiem co zrobić 😉
Było już wiele przykładów że mimo potwierdzenia że odebrana przesyłka nie dotarła, więc takie 100% pewności to nie ma. Należy to wyjaśnić spokojnie, błędy po stronach przewoźników są.
Spokojnie? . Na spokojnie to ja zakończę współprace z allegro. Koszty zaczęły przeważać zyski. 😉
@haniku za paczkę Ty odpowiadasz, jak zaginęła było od razu wysłać drugą, pewnie była by lepiej oceniona transakcja niż w przypadku, tu mam wrażenie że zwaliłaś na przewoźnika i niech się buja 😞 Oddałaś chociaż kasę, była dyskusja ?
Przesyłka ma status dostarczona. Kupujący nie zgłosiła do nas roszczeń, chciał tylko wiedzieć czy przesyłka nie została do nas zwrócona. Ocena obsługi jest na 5 gwiazdek. Odpowiadacie na niezadany problem. Pytanie brzmiało: czy Kupujący może ocenić zgodność opisu z produktem na NIEZGODNY (1 gwiazdka) jeśli nie miał nawet kontaktu z produktem.