anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący złożył wniosek Allegro Protect do zamówienia z dnia 2021-03-22. jak to wyjaśnić?

VERTSARKER
#1 Nowicjusz#

Jestem sprzedającym

Od dwóch tygodni opisałem o udowodniłem, że z naszej strony jest wszystko zgodnie z prawem , proszę o wytłumaczenie zaistniałej sytuacji ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Taka decyzja jest podejmowana czasem bez konsekwencji dla sprzedającego, ku zadowoleniu kupującego, Dlaczego??>?🤔

oznacz moderatorów

VERTSARKER
#1 Nowicjusz#

Od ponad dwóch tygodni tłumaczyliśmy jak sprawa wygląda, przesłaliśmy zrzuty z wiadomości oraz emaile, odpowiedzi z poczty o jakie prosiliśmy, potwierdzające jak sprawa wyglądała , proszę o wyjaśnienia,  że konto zostało nam zablokowane

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

Pamiętaj na czym zarabia i z czego "żyje" Allegro. Zarabia na sprzedawcach.  Kosztem Sprzedawców Allegro tworzy  dla Kupujących wszelkie udogodnienia (darmowa wysyłka, darmowy zwrot, Allegro Protect itp).  

Problemy z Kupującymi (często nie mającymi żadnej wiedzy n/t obowiązujących przepisów prawa, często nad wyraz złośliwymi) Allegro nie interesują. 

Allegro zawsze stanie po stronie kupującego, będzie dążyło do rozwiązania sprawy na korzyść kupującego, usatysfakcjonowania go, nierzadko kosztem Sprzedawcy.

Masz przykład kolego, zablokowali Ci konto i zapewne obciążyli Twój rachunek Allegro ceną sprzedaży przedmiotu...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@VERTSARKER widzę, że pisałaś też do nas w wiadomościach e-mail, a odpowiedzi na ten temat może udzielić tylko dział, który nałożył blokadę, dlatego bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail w sprawie nr  27662194.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów