Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił towar korzystając z usługi zapłać później. Towar został jednak zwrócony a ja nie otrzymałem przelewu z tego tytułu na konto. Po dwóch tygodniach zadzwonił że chciałby otrzymać zwrot wpłaty lub wysłanie kolejnego o jeden rozmiar mniejszego produktu. Jak wyjaśnić tę sprawę ponieważ na swoim koncie firmowym nie widzę takiej wpłaty.
Z zasady zapłać później ma działać tak że jeśli klient wybierze ta metodę to sprzedający otrzymuje wpłatę od Allegro. Nie rozumiem jak wysłałeś towar nie mając wpłaty.
Wyjaśnij to z Allegro
@ikigai-karategi A konkretniej @serwis-texas to jakoś tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄