Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie, wysłałem zamówiony przez kupującego towar za pobraniem ale po dwóch próbach doręczenia przesyłka nie została odebrana, wróciła do mnie obciążając mnie kosztami powrotu. Mam już taką sytuację nie raz czy w tym przypadku mogę w jakiś sposób odzyskać poniesione koszty ?
Z kupującym nie ma kontaktu.
moto-boss tak , możesz odzyskać jednak tylko z powództwa cywilnego . NIE OFERUJ POBRAŃ , a unikniesz podobnych sytuacji , allegro i nikt inny w tym Ci nie pomoże .
@moto-boss jeśli kupujący nie odstąpił od umowy możesz wysłać mu wezwanie do odebrania przedmiotu oraz zapłaty.
Jełsi kupujący odstąpil od umowy lub to zrobi - możesz wysłać wezwanie do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej
Potem ewentualnie możesz z tym pójśc do sądu. Choc to raczej nieopłacalne.
Ja wybieram z reguły bardziej proste rozwiązanie. Jesli kupujący nie odbiera przesyłki i ona wraca to
1) wystepuje o zwrot naliczonej prowizji - który na podstawie numeru przesyłki jest z reguły przyznawany
2) wpisuję kupującego na czarną liste z odpowiednią adnotacją ( nieodebrana przesyłka pobraniowa z dnia....)
3) zapominam o sprawie
Niestety nic na to nie poradzisz. Najlepszym rozwiązaniem jest zrezygnowanie z wysyłek za pobraniem - ja zrobiłem to już dawno temu i śpię spokojnie. Były sytuacje w których opłacałem wysyłkę - 25 zł, po czym kupujący odmawiał odbioru za pierwszym lub w przypadku nieobecności za drugim razem za co również jest dodatkowa opłata. Były też przypadki w których były dwie próby doręczenia (+13zł) oraz na dodatek płatność kartą (+7zł) a fakturę dostaję oczywiście JA. No ale przecież najważniejsze żeby klient był zadowolony (:
Ale spróbuj tylko podnieść koszty wysyłki w cenniku to allegro Cię skasuje bo przecież źli sprzedający doją klientów.